מיני חושפת בבכורה עולמית בסין את ה-אייסמן, הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון של מיני שיתפוס את המקום בהמיני קופר האצ'בק למיני קאנטרימן בהיצע הדגמים של המותג. זה לא סתם שמיני אייסמן הוצג לראשונה בסין שכן כמו מיני האצ'בק החשמלית החדשה, גם מיני אייסמן מיוצר בסין על בסיס פלטפורמה ייעודית שמיני פיתחה עם עם גרייט וול הסינית (GWM).
למיני אייסמן אורך של 4.07 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.5 מטר, כך שמדובר בקרוסאובר עירוני על הצד הקטן יותר. מיני לא מציינת את נתון בסיס הגלגלים של הדגם אך היא מבטיחה כי הדגם מרווח לנוסעים. לדגם נפח תא מטען של 300 ליטר עד 1,005 ליטר.
בתחום ההנעה, אין הפתעות, כצפוי, שכן מיני אייסמן מצויד באותן יחידות הנעה של מיני קופר E ומיני קופר SE כך שמיני אייסמן E מצויד במנוע חשמלי קדמי בהספק של 184 כ"ס, מומנט מרבי של 29.6 קג"מ וסוללה בקיבולת של 40.7kWh. לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות, מהירות מרבית של 160 קמ"ש וטווח נסיעה של 310 ק"מ.
מיני אייסמן SE מצויד במנוע חשמלי בהספק של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ יחד עם סוללה בקיבולת של 54.2kWh. לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 7.1 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וטווח נסיעה של 406 ק"מ. לשני הדגמים מטען פנימי 11kW וטעינה מהירה אפשרית עד להספק של 75kW או 95kW, בהתאמה, כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת כ-30 דקות.
למיני אייסמן עיצוב שהוא מעין הכלאה של העיצוב של מיני קופר וקאנטרימן עם מספר אלמנטים עיצוביים ייחודיים משלו. למעט עיצוב קצת שונה לחיפוי המרכזי של הדשבורד, תא הנוסעים זהה לחלוטין למוכר לנו מהמיני קופר וזה לא דבר רע שכן מדובר בתא נוסעים משובב נפש, מושקע וייחודי בנוסף של רכבים שרק הופכים לדומים יותר ויותר האחד לשני. במרכז הדשבורד נמצא מסך OLED עגול בקוטר של "9.4 המשמש את מערכת המולטימדיה העדכנית של מיני שפותחה במיוחד כדי לעשות ניצול מרבי במראה העגול והלא שגרתי של מערכת המולטימדיה.
לצד כל זה נמצא כמובן מגוון רמות גימור, כולל רמת גימור JCW ספורטיבית, אפליקציה לשליטה מרחוק, שירותי רשת שונים, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ועוד. בשלב מאוחר יותר מיני מתכננת להציג לדגם גרסת ביצועים JCW מלאה.