3400 הזמנות נרשמו במבצע TOYOTA TIME, מתוכן 2500 דגמים היברידיים, 1400 הזמנות לקורולה וראב4 החדשים ו-600 הזמנות לטויוטה C-HR.
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מסכמת את אירוע המכירות השנתי TOYOTA TIME החזק בתולדותיה. במסגרת המבצע שנערך בשבועיים האחרונים נרשמו הזמנות ל-3400 מכוניות טויוטה חדשות, גידול של 25% לעומת היקף המכירות באירוע "טויוטה טיים" אשתקד. ביום שישי, יומו האחרון של אירוע המכירות (21.12.2018) נרשמה פעילות שיא במהלכו נמכרו כ- 430 מכוניות חדשות - קצב מכירה של טויוטה חדשה בכל 50 שניות.
אירוע המכירות השנה כלל אפשרות להזמנה מוקדמת של שני דגמים חדשים עוד בטרם הגעתם לישראל, טויוטה קורולה סדאן היברידית החדשה (החל מ-131,900 שקל לדגם היברידי) והראב4 החדש (החל מ- 169,900 שקל לדגם היברידי) - דגמים אשר יגיעו ארצה בראשית 2019. יותר מ-1400 הזמנות נרשמו לשני הדגמים, זאת עוד לפני שהלקוחות זכו לראות אותם הדגמים באולם התצוגה ובוודאי טרם שנסעו עליהם. זה כוחו של מותג טויוטה בישראל ומעטים המותגים בישראל שיכולים לרשום כמות כזו מרשימה של הזמנות לדגמים שטרם נחתו באולם התצוגה.
כ-75% מסך הדגמים שנמכרו במסגרת המבצע הם דגמים בעלי מערכת הנעה היברידית. יחד עם הקורולה והראב4 החדשים, נרשמו כ-600 הזמנות לטויוטה C-HR ולא פחות מ-300 הזמנות ללנד קרוזר החדש.
אירוע המכירות מציין את סיומה של 2018 בה יעלו על כבישי ישראל כ- 27.500 מכוניות טויוטה חדשות. ביוניון מטורוס מצפים ל- 2019 שתהיה שנת השקות של דגמים חדשים רבים. כאמור, בתחילת השנה יושק הראב4 החדש ומיד לאחריו הקורולה סדאן החדשה שלראשונה תשווק בגרסה היברידית.. בהמשך הרבעון יושקו גם דגמי קורולה האצ'בק וקורולה TS סטיישן ואח"כ דגמים חדשים נוספים.