סקודה שוברת שיא אישי ב-2014 כאשר לראשונה היא מייצרת מעל למיליון מכוניות בשנה אחת.
זה לא סוד שסקודה היא אחת הרכישות המוצלחות ביותר (קבוצת פולקסווגן) בתעשיית הרכב וההודעה בשבוע שעבר (10.12.2014) על כך שלראשונה סקודה חצתה את רף הייצור של מיליון מכוניות בשנה מאז שנוסדה בשנת 1905, היא עוד אישור להצלחה המרשימה של המותג הצ'כי-גרמני.
המכונית המיליון שיוצרה בשנת 2014 היא סקודה פאביה III החדשה (אצלנו בשנה הבאה) אשר ירדה מפס הייצור העיקרי והגדול ביותר של סקודה בעיר מלאדה בולסלב.
סקודה קיימת אמנם כבר מעל ל-100 שנה, אך ב-86 השנים הראשונות של המותג סקודה ייצרה בסך הכל 5 מיליון מכוניות בלבד. המפץ הגדול במותג החל כאשר קבוצת פולקסוגן (VAG) רכשה את סקודה מידי ממשלת צ'כיה בשנת 1991. בשנה זו, סקודה ייצרה בסך הכל מכנית אחת – סקודה פיבוריט.
כיום, סקודה משווקת שבעה דגמים: סיטיגו, פאביה, ראפיד, סופרב, אוקטביה יטי ורומסטר, וממותג ששווק בעיקר במרכז אירופה בתחילת דרכו בקבוצת פולקסווגן, הוא משווק כיום במעל ל-100 מדינות ברחבי הגלובוס עם ארבעה מרכזי ייצור באירופה, סין, הודו ורוסיה.
מאז שנת 2010, השוק הסיני הפך לשוק הגדול ביותר בעולם של המותג כאשר השוק הסיני אחראי לרבע מסך המכירות של סקודה. עד שנת 2018 סקודה מתכננת לייצר כחצי מיליון מכוניות בשנה בסין, זאת כחלק מיעד ייצור כולל של 1.5 מיליון מכוניות בשנה. הדגם הנמכר ביותר של סקודה הוא האוקטביה, שרק לאחרונה סקודה ציינה ייצור של מעל לחצי מיליון יחידות מהדור השלישי של הדגם, פחות משנתיים מאז שהחל שיווקו.
בישראל, סקודה סבלה בתחילת דרכה מתדמית מזרח אירופאית והשוק העיקרי של המותג בישראל היה שוק המוניות. בשנת 1999 סקודה מכרה בישראל כ-1,500 מכוניות בלבד, תקופה בה מאזדה מכרה 24 אלף מכוניות, פולקסווגן כ-14 אלף ויונדאי כ-13 אלף. כיום, סקודה הוא המותג האירופאי הנמכר ביותר בישראל ובאחד עשר החודשים הראשונים של 2014 סקודה מסרה בישראל כבר 13,383 רכבים - המותג החמישי הנמכר ביותר בישראל.