החברה חנכה מרכז פעילות חדש, בשטח של כ-5,000 מ"ר, הכולל את משרדי ההנהלה, אולם תצוגה חדיש ומרווח, מרכז שירות מתקדם ואולם למכירת רכבי לקסוס מבעלות קודמת.
לקסוס ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת בפתח תקווה, בצמוד לדרך זאב ז'בוטינסקי, את 'בית לקסוס', מרכז הפעילות החדש והמרכזי של החברה הכולל קומפלקס משרדים ומסחר בשטח כולל של 16 מ"ר. לקסוס ישראל תפעיל במקום אולם תצוגה מרכזי חדיש ומרווח בשטח של 5,000 מ"ר הכולל מרכז שירות מתקדם, טרקלין יוקרתי וכן אולם תצוגה לרכבי לקסוס מבעלות קודמת.
כמו בכל אולמות התצוגה של לקסוס בישראל, האולם החדש עוצב בהתאם לסטנדרטים והחזון העיצובי של לקסוס העולמית ומשלבים אלמנטים המבוססים על פילוסופיית העיצוב של לקסוס, ה-L-Finess, השואבת מוטיבים של עידון ואלגנטיות מהתרבות היפנית.
מאז היווסדה, חרטה לקסוס על דגלה את נושא שירות הלקוח. המונח היפני 'אומוטנאשי', או בתרגומו: "התייחס אל הלקוח כאילו היה אורח בביתך", הינו נדבך מרכזי בתפיסת העולם של החברה ומבטא את הגישה והאמונה שיש להתייחס לכל לקוח כאורח, על ידי מתן שירות אישי וייחודי המותאם לצרכיו, יחד עם ענווה והכרת תודה מתמדת על הזכות לשרתו. האולמות החדשים נבנו על מנת לתת מענה לגישה זו ויאפשרו לארח את הלקוחות באווירה יוקרתית ונעימה כאחד.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "המתחם הייחודי שאנו משיקים בימים אלה מהווה את אחד ממרכזי השירות הגדולים והחדשניים ביותר של לקסוס באירופה. בכך, הוא לוקח את חווית השירות ללקוח צעד נוסף קדימה ומציב רף חדש בשוק רכבי הפרמיום בישראל".