לנצ'יה מספקת לנו הצצה ראשונה אל האפסילון HF, גרסת הביצועים החשמלית של הסופרמיני פרימיום החדשה של לנצ'יה, המבוססת על פיג'ו e-208. לצידה של האפסילון HF, לנצ'יה חושפת במקביל גם את האפסילון ראלי 4 HF המסמלת את חזרתה של לנצ'יה לתחרויות הראלי, גם אם זו רק בקטגוריית הבסיס ולא קטגוריית העל בה המותג התחרה בהצלחה מרובה בעבר.
לנצ'יה אפסילון HF אמנם נחשפת כעת אך השיווק מתוכנן רק לעוד כשנה, במאי 2025. כפי שלנצ'יה כבר חשפה בעבר, האפסילון HF תחליף את מנוע ה-156 כ"ס החשמלי של האפסילון הרגילה במנוע חזק יותר משמעותית בהספק מרבי של 240 כ"ס המאפשר לדגם להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 5.8 שניות. בנוסף לכך, האפסילון HF זוכה לעיצוב אגרסיבי יותר לפגושים, בולמים וקפיצים קשיחים יותר עם הנמכת מרכב, מפסק גלגלים רחב יותר מלפנים ומאחור ועוד.
הלנצ'יה ראלי 4 HF היא מכונית ראלי מהקטגוריה הנמוכה ביותר (Rally 4) כזו שמאפשרת גם ללקוחות פרטיים, עם כיסים עמוקים, להתחרות במרוצי ה- WRC. הדגם מצויד במנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 212 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. לצד זה נמצא כמובן כלוב התהפכות כמתחייב בתקנות, מערכת בלימה משודרגת, נשם עליון, קפיצים ובולמים תואמים ועוד.