לאחר שנחשפנו בחודש שעבר אל תמונה חצויה של חזית הדגם, כעת אנחנו זוכים להצצה מלאה אל הפיקנטו 2021 החדשה לאחר שזכתה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות חדשות וגם מנוע 1.0 ליטר חדש.
קיה מעניקה לדגמי 2021 של הפיקנטו עיצוב חדש ומודרני יותר לחזית הדגם באמצעות פנסים ראשיים חדשים עם חתימת תאורת יום LED חדשה, עיצוב חדש ובולט יותר לגריל הקדמי הנמתח בין הפנסים הראשיים ועיצוב חדש לחלוטין לפגוש הקדמי. מאחור נמצא עיצוב חדש לחלוטין לפגוש האחורי. אין ספק שקיה לא התעצלה עם מתיחת הפנים של הדגם והתוצאה מוצלחת במיוחד, כזו המאפשרת לדגם להישאר תחרותי כתמיד.
בתא הנוסעים השינויים פחות דרמטיים, בלוח המחוונים נמצא מסך מחשב רחב מעודן וגדול יותר ("4.2), מערכת מולטימדיה "8 חדשה ומתקדמת יותר. עבור השוק הקוריאני לפחות, קיה מציעה חבילות שדרוג הנקראות TUON, אחת מעניקה לדגם מראה "שחור" עם צבע שחור מבריק לגג ולספוילר האחורי, למראות הצד וידיות הדלתות. החבילה השנייה מוסיפה תאורת LED ללוחית הרישוי, בתא המטען ובתא הנוסעים וכן משטח טעינה אלחוטי.
גם מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם זכו לשדרוג מקיף, אל מערכת הבלימה האוטונומית נוספו בקרת סטייה מנתיב אקטיבית וניטור שטח כולל תנועה חוצה מאחור. בשוק הקוריאני לפחות, מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של הדגם הוחלף במנוע 1.0G מסדרת סמארט סטרים החדשה של קיה/יונדאי.
מנוע ה-1.25 ליטר של הדגם הנוכחי צפוי להיות מוחלף במנוע 1.2 ליטר חדש שכמו במקרה של יונדאי i10 החדשה, הוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית במקום 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית של הדגם הנוכחי.