לאחר שחשפה לראשונה בחודש אוקטובר האחרון את הג'אז החדשה, דור רביעי לדגם, הונדה מוכנה להתחיל בשיווק הג'אז החדשה בשוק האירופי בו הדגם ישווק עם מערכת הנעה היברידית בלבד ויתחרה בעיקר מול היאריס ההיברידת החדשה. הבחירה להשיק את הג'אז החדשה באירופה עם מערכת הנעה היברידית בלבד היא חלק בלתי נפרד מהתוכנית של הונדה לשווק עד שנת 2022 באירופה דגמים היברידיים בלבד.
מערכת ההנעה ההיברידית של הג'אז החדשה, הנקראת e:HEV, מבוססת על אותו עיקרון פעולה של מערכת ההנעה ההיברידית שהוצגה עם הונדה CR-V. המערכת משלבת שני מנועים חשמליים - אחד משמש כגנרטור, סוללות ליתיום-יון קטנה, מנוע בנזין 1.5 ליטר שהותאם להנעה היברידית עם יחס דחיסה גבוה של 13.5:1 ומה שלא תמצאו במערכת ההנעה הזו זו תיבת הילוכים סטנדרטית אלא רק תיבת העברה ביחס אחד.
מנוע ה-1.5 ליטר מייצר 98 כ"ס ו-13.0 קג"מ ועם המנוע החשמלי ההספק הכולל עומד על 109 כ"ס והמומנט המרבי על 25.8 קג"מ. יחידת ההנעה הזו מעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד (ביפן הדגם משווק גם עם הנעה כפולה 4WD) והיא מספקת בדגם ביצועים נאים של 9.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 22.2 ק"מ לליטר בדגם הרגיל או 20.8 ק"מ לליטר בגרסת הפנאי קרוסטאר.
למערכת ההנעה ההיברידית של הדגם שלושה מצבי פעולה עיקריים: מצב EV Drive בו ההנעה מתבצעת רק באמצעות הסוללה, מצב Hybrid Drive בו מנוע הבנזין פועל למעשה כגנרטור המספק חשמל למנוע החשמלי הראשי האחראי על הנעה הרכב ומצב Engine Drive בו מנוע הבנזין מחובר לגלגלים המניעים דרך נעילת מצמד.
לפי הונדה, ברוב מצבי הנסיעה בעיר המערכת תעבוד במצב EV או Hybrid לטובת חיסכון מרבי בצריכת הדלק, המצב השלישי בו מנוע הבנזין משתתף פיזית בהנעת הרכב נכנס לפעולה בעיקר בנסיעה בכביש המהיר, אז המנוע החשמלי רק מסייע למנוע הבנזין בזמן האצה. במצב Hybrid כל החשמל העודף המופק ממנוע הבנזין והגנרטור מנותב לטובת טעינת הסוללה.
בשוק היפני, הג'אז החדשה תשווק גם עם מנוע בנזין בלבד: 1.3 ליטר הפועל ביחס דחיסה של 13.5:1. למנוע זה הספק מרבי של 98 כ"ס ומומנט מרבי של 12 קג"מ והוא משודך לתיבת הילוכים רציפה.
הג'אז החדשה תשווק בשתי גרסאות, רגילה וקרוסטאר שהיא גרסה במראה של SUV וכוללת הגבהת מרכב של 25 מ"מ לעומת הדגם הרגיל. הג'אז החדשה דומה במידותיה לג'אז היוצאת, עם אורך 3,995 מ"מ, רוחב של 1,695 מ"מ, גובה של 1,515 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,530 מ"מ היא בעיקר קצרה ב-33 מ"מ מהדגם היוצא ונמוכה ממנו ב-35 מ"מ כאשר בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי. נפח תא המטען עומד על 295 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ו-1,203 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (נפח עד גובה הגג), קטן למעשה מתא המטען של הדגם היוצא (354-1314 ליטר) תוצאה של מערכת ההנעה ההיברידית. לג'אז קרוסטאר אורך של 4,090 מ"מ, רוחב של 1,725 מ"מ וגובה של 1,545 מ"מ
נפח תא המטען אמנם הצטמק בגרסה ההיברידית, אך המרווח לנוסעים נותר גדול באופן יוצא דופן ביחס למידות הדגם ומאחור הדגם שומר על מושבי "הקסם" הייחודיים המאפשרים קיפול של בסיס המושב ליצירת שטח אחסון המאפשר נשיאת חפצים גבוהים ומאפשרים בנוסף לקבל תא מטען שטח לחלוטין.
תא הנוסעים החדש מציג עיצוב נקי, מינימליסטי ומודרני וללא המבנה המוזר והמתחכם שאפיין את הדורות האחרונים של הדגם. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה "9 חדשה עם תפעול המזכיר פעולה של מכשיר סלולרי, כולל אפשרות להתאמה אישית של סידור האריחים במסכי הבית השונים, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ונקודה חמה Wi-Fi לנוסעי הרכב. התפעול מתבצע בעיקר באמצעות מגע, אך הונדה שמרה על שלושה כפתורים פיזיים - עוצמת השמע והעברת שירים/תחנות. את מערכת המולטימדיה ניתן לתפעל גם באמצעות פקודות קוליות טבעיות, נתמכת AI. המערכת נכנסת להאזנה באמצעות הפקודה "Ok HONDA".
מאחורי גלגל ההגה החדש, הכולל מצידו הימני כפתורים לשליטה על מערכות הבטיחות השונות, נמצא לוח מחוונים דיגיטלי קטן בגודל של "7 בלבד. רשימת האבזור בתא הנוסעים כוללת בנוסף בקרת אקלים דיגיטלית (סטנדרט בדגם ההיברידי) שתי כניסות USB מלפנים, בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, מחזיקי כוסות בצידי הדשבורד ועוד.
הג'אז החדשה מצוידת במערכת הבטיחות Honda SENSING, בגרסה עדכנית ומשודרגת, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, פועלת גם בלילה ומגיבה גם מול תנועה חוצה. בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת סטייה מנתיב מוצעות כסטנדרט בדגם. בנוסף נמצא גם ובהתאם לרמת הגימור נוכל למצוא גם ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת למניעת ירידה לשולי הכביש, מגביל מהירות חכם המשולב במערכת זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי (תאורת LED ראשית כסטנדרט) ועוד. אבזור הבטיחות הפסיבי כולל 10 כריות אוויר, כולל אחת מרכזית בין הנהג לנוסע.