יונדאי i30 מסדרת blue מציעה תיבה ידנית,מערכת עצור/סע וצריכת דלק נמוכה.
כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל מציגה את מערכת ה – ISG (עצור/סע) בישראל ומשיקה בסגמנט ה- i30 ארבעה דגמים ידניים חדשים וחסכוניים בתצרוכת הדלק. הדגמים החדשים כוללים את ה- i30 עם מנוע 1400 סמ"ק ומערכת ה- עצור/סע בגרסת 5 דלתות וגרסת CW, ו- i30 ידני עם מנוע 1600 סמ"ק בגרסת 5 דלתות ו – CW.
לדגמי ה- i30 המצוידים במנוע ה – 1.4 ומערכת ה - ISG משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים והיא בעלת 109 כ"ס ולדגמי ה – 1.6 (ללא ISG) משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים והיא בעלת 126 כ"ס. בתחום הביצועים, מנוע ה-1.6 ליטר עם התיבה הידנית מציעה מהירות מרבית של 192 קמ"ש ו-10.8 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש, לעומת 183 קמ"ש ו-12.1 שניות עם התיבה האוטומטית.
בתחום צריכת הדלק, ה-i30 מסדרת blue הופכת להיות המשפחתית החסכונית ביותר בישראל (למנועי בנזין). עם מנוע ה-1.4 ליטר, צריכת הדלק העירונית עומדת על 14.5 ק"מ לליטר, 19.3 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-17.24 ק"מ לליטר צריכה משולבת. מנוע ה-1.6 , צריכת הדלק העירונית עומדת על 12.5 ק"מ לליטר, 18.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.4 ק"מ לליטר צריכה משולבת.
המחירים ליונדאי i30 מסדרת blue:
i30 1400 ידני ISG:המחיר 104,900 ₪
i30 1400 ידני CW ISG: המחיר 106,900 ₪
i30 1600 ידני: המחיר 106,900 ₪
i30 1600 ידני CW: המחיר 108,900 ₪
בכלמוביל מציינים שגם דגם ה-i25 יוצע בקרוב עם תיבת הילוכים ידנית. צריך לציין שזהו צעד אמיץ של כלמוביל הקוראת את המפה בישראל ואת הדרישה לרכבים חסכוניים בצריכת הדלק וזהו מבחן לבגרות הישראלית בקבלת הקונספט של מכונית משפחתית עם תיבת הילוכים ידנית. אנחנו אומרים, רציתם? קבלתם, הנה יבואן שמרים את הכפפה ומציע משפחתית חסכונית עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של סופרמיני.