יונדאי i25 אקסנט החדשה מציעה עיצוב מושך, ממדים כמעט כמו של משפחתית ומנועים מחודשים וחסכוניים מבעבר.
כלמוביל, יבואני יונדאי לישראל, מתחילה בשיווק המכונית אולי הכי חשובה שלה בישראל ה-i25 אקסנט (זה שמה המלא), מחליפת האקסנט הנוכחית שתמשיך להימכר לפחות עד 2012 עבור ציי רכב. המכונית הקומפקטית של יונדאי, שבשנים האחרונות נמכרה בעיקר לציי רכב, מציע כעת תחליף למשפחתית רגילה במחיר אטרקטיבי המתחיל מ-106,900 שקל ותתחרה במאזדה 2 סדאן וקיה ריו החדשה (לכשתגיע).
כלמוביל תשיק 2 דגמים של ה – i25 אשר כוללים 2 מנועים שונים בנפח 1.4 ו – 1.6 ליטר בנזין (109 ו – 124 כ"ס בהתאמה) המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 מהירויות עם תפעול ידני. דגם הבנזין 1.4 ליטר יגיע ברמת האבזור Inspire ואילו דגם ה – 1.6 ליטר יגיע ברמת האבזור Inspire ו- Premium. יונדאי i25 מוצעת עם אבזור עשיר; הסטנדרט כולל בין היתר, מערכת שמע מקורית MP3 הנשלטת מגלגל ההגה, כניסות ל- iPod ,AUX , USB, 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מחשב דרך, מראות חשמל ואימובילייזר מקורי. דגם ה- Premium כולל גם חישוקי סגסוגת, גג שמש ופנסי ערפל. המחירים הם 106,900 ש"ח, 108,900 ש"ח ו-109,900 ש"ח בהתאמה.
ליונדאי i25 - אקסנט סדאן החדשה, מידות הגדולות בכל הממדים מזו המוחלפת.אורך של 4,370 מ"מ (90 מ"מ יותר מה-אקסנט הנוכחית), רוחב של 1,700 מ"מ (5 מ"מ יותר), גובה של 1,460 מ"מ (10 מ"מ פחות) ובסיס גלגלים של 2,570 מ"מ (70 מ"מ יותר). היא מרווחת מאוד הן לפנים והן מאחור ומספקת תחושה של רכב משפחתי לכל דבר, אך זולה בכ-10,000 ש"ח מכל משפחתית ממוצעת.
תצרוכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 15.8 ק"מ לליטר במנוע הבנזין 1.4 ליטר בנהיגה משולבת, 20 ק"מ לליטר בנהיגה מחוץ לעיר ו- 11.7 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית. במנוע הבנזין 1.6 ליטר, על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה צריכת הדלק עומדת על 15.6 ק"מ לליטר בנהיגה משלובת, 19.6 ק"מ לליטר בנהיגה מחוץ לעיר ו- 11.6 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית.
דן אורנשטיין מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "אנו מעריכים כי סגמנט זה נותן מענה לצרכים העדכניים והמשתנים של הקהל הישראלי בסגמנט שצפוי לגדול השנה. ה- i25 מגדיר רף חדש בקטגוריה כמו שיונדאי יודעת לעשות לא פעם". דן מוסיף ומציין "שמעולם לא היה בישראל רכב בקטגורית הסאב-קומפקט קרוב כל כך לסגמנט המשפחתיות." (מצורפת בגלריה השוואה בין i25 למאזדה 2 סדאן ומשפחתיות נפוצות אחרות)
ליונדאי i25, ישנה גרסת האצ'בק המזכירה בעיצובה את ה-i30, אז זו לא תגיע לישראל כמחליפת ה-i20, בשל מחירה האטרקטיבי של ה-i20 אותה יכולה כלמוביל להציע עבור חברות הליסינג, מה גם שגרסת ההאצ'בק, עדיין לא קיבלה תקינה אירפאית.