יונדאי צפויה להציג השנה מגוון רחב של דגמים חדשים ומחודשים, חלק בלתי נפרד מהנטייה של יונדאי לקצר את אורך החיים של הדגמים שלה בכדי להחזיק תמיד צי רכבים מודרני, רענן ובעיקר תחרותי.
הסנונית הראשונה תצוג ברבעון השני של השנה, זה יקרה עם חשיפתה של יונדאי i10 המחודשת שתזכה למתיחת פנים. אנחנו לא מצפים לאיזה שינוי משמעותי בדגם, למעט שינויים קלים לעיצוב החיצוני, מולטימדיה עדכנית יותר ואולי גם שדרוג למפרט מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם. בתחום ההעה הדגם צפוי להמשיך עם אותן יחידות הנעה מוכרות, 1.0 ליטר 65 כ"ס - שלא משווק בישראל, או 1.2 ליטר 84 כ"ס.
זוכרים שליונדאי יש משפחתית האצ'בק? יונדאי i30? הסגמנט הזה שהיה בעבר מוביל באירופה ובישראל נחלש משמעותית בשנים האחרונות, גם בשל חדירת המכוניות החשמליות, אך השנה יונדאי תציג דור חדש לדגם ומכיוון שמדובר בדגם המיועד בראש ובראשונה עבור השוק האירופי, ניתן לצפות כי הדגם ישווק הפעם בגרסה היברידית מלאה עם אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מהאלנטרה ההיברידית.
השנה יונדאי תציג דור חדש לסנטה פה שיהיה שונה מהותית מהדור הנוכחי של הדגם, יוצא העיצוב הדינמי ונכנס עיצוב זקוף, קשוח ומרובה זוויות ישרות. הסנטה פה החדשה צפוי להיות גדול יותר משמעותית מהדגם הנוכחי זאת לאור העבודה שהטוסון המיועד לשוק האמריקאי משווק בגרסה ארוכה מזו המשווקת אצלנו, זה אמור להפוך את הסנטה פה לרכב 7 מושבים של ממש ולא רק 5+2.
בתחום ההנעה ניתן לצפות כי הדגם ישווק הפעם גם בגרסה היברידית לצד גרסת הפלאג-אין ובקיצור, אותן יחידות הנעה המוכרות לנו מהסורנטו הצעיר יותר של קיה נפגוש גם בסנטה פה.
יונדאי תשיק השנה את יונדאי איוניק 5N, גרסת הביצועים הקיצונית של האיוניק 5 הצפויה להיות מצוידת באותה יחידה הנעה חשמלית של קיה EV6, כלומר שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 577 כ"ס ומומנט מרבי של 75.4 קג"מ. בקיה זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ולמהירות מרבית של 260 קמ"ש.
מה עוד עוד בתחום החשמלי? קיה תציג השנה את גרסת הייצור לקיה EV9, הקרוסאובר 7 מושבים גדול הממדים החשמלי של החברה, האם יונדאי תציג גם היא השנה את האיוניק 7 המקביל? אם קיה הקדימה בשנה את השקת הדגם יתכן כי גם יונדאי תלך בעקבותיה.