יונדאי סטאריה, הוואן נוסעים/מסחרי החדש של יונדאי שהחליף בחברה את ה- i800, זוכה לגרסת הנעה היברידית שתשווק לצד גרסאות הבנזין 3.5 ליטר V6 או הדיזל 2.2 ליטר של הדגם. את הגרסה ההיברידית של הסטאריה נפגוש גם בישראל, לקראת סוף השנה או תחילת שנה הבאה.
מערכת ההנעה ההיברידית של הסטאריה היא אותה מערכת המוכרת לנו מהטוסון והסנטה פה, שילוב של מנוע בנזין 1.6 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי בהספק של 180 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק של 73 כ"ס ומומנט של 31 קג"מ המשולב בתיבת 6 הילוכים אוטומטית. התוצאה היא יחידת הנעה בהספק משולב של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 37.4 קג"מ. בתקן הקוריאני, שנחשב למחמיר יחסית, צריכת הדלק של הדגם עומדת על 12.4 ק"מ לליטר.
הגרסה ההיברידית תהיה זמינה בגרסאות נוסעים, עד 11 מושבים בארבע שורות מושבים, או בגרסאות מסחריות עם 3-5 נוסעים. מעבר לכך זו אותה סטאריה מוכרת עם עיצוב ייחודי, תא נוסעים אוורירי בזכות משטחי חלונות גדולים במיוחד וטכנולוגיה עדכנית הכוללת מולטימדיה "10.25 מתקדמת, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומפרט עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות.
להזכירכם, יונדאי סטאריה משווקת בישראל מאז שנת 2022 עם מנוע 2.2 טורבו דיזל 177 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. בתחילת השיווק הדגם היה זמין בגרסה מסחרית 1+2 מושבים או בגרסאות נוסעים עם 9 או 8 מושבים, כיום הדגם משווק רק בגרסת 8 מושבים היוקרתית יותר במחיר של 298,900 שקל.