תא הנוסעים של ה-i20 החדשה מודרני, איכותי ומרווח יותר, אך עדיין שמרני יחסית למראה.
לאחר שסיפקה לנו הצצה אל העיצוב החיצוני של i20 החדשה, יונדאי חושפת כעת את תא הנוסעים החדש של הדגם אותו היא תציג בחודש הבא בז'נבה.
תא הנוסעים של ה-i20 החדשה מזכיר במידה מסוימת את תא מבנה תא הנוסעים של i10 החדשה, הוא אמנם מודרני למראה אך מהתמונה היחידה שיונדאי מפרסמת עולה כי הוא מתקשה להתעלות מעל משהו רגיל וממוצע ולא ניתן לומר שיונדאי מנסה הפעם לפנות ללקוחות צעירים, כך שהדגם ימשיך כנראה לשרת בעיקר פנסיונרים (או קצינים בדרגת רס"ן ונגדים בכירים). גם שילובי הצבעים בתא הנוסעים, על טהרת השחור והאפור, מצביעים על כך שיונדאי ממשיכה עם השמרנות היחסית של הדגם היוצא.
ביונדאי מציינים שדרוג משמעותי באיכות החומרים וכן במרווח לנוסעים, בזכות התכנון החדש של תא הנוסעים וגם בזכות העבודה שה-i20 החדשה רחבה יותר ב-30 מ"מ מהדגם היוצא ולבסיס הגלגלים נוספו 10 מ"מ. אלמנט של להבים מקבילים מאפיין את עיצוב תא הנוסעים של הדגם, לאורך הדשבורד בחלק התחתון של הדלתות ובמסגרת ידיות הפתיחה של הדלתות.
כמו ב-i10 החדשה, לוח המחוונים צמוד למערכת המולטימדיה, בשני המקרים מדובר במסך בגודל של "10.25. לוח המחוונים הדיגיטלי משנה את צבע התצוגה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר - כחול לרגיל, ירוק לאקו וכתום לספורט. מערכת המולטימדיה היא מהדור החדש הכוללת אריחים (ווידג'טים) אותם ניתן לסדר בהתאם להעדפת הנהג וכמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי - בחיבור אלחוטי. המערכת כוללת גם את שירותי הרשת המתקדמים של יונדאי, Bluelink, אך אלו לא רלוונטיים לשוק המקומי שלנו. דגמי הבסיס יוצעו עם מערכת "8 פשוטה יותר אך דומה ביכולת שלה.
בנוסף לכך נוכל למצוא בתא הנוסעים גלגל הגה חדש - המאפשר שליטה על מערכות הבטיחות והתצוגה בלוח המחוונים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה, מערכת שמע של BOSE עם 8 רמקולים, מספר כניסות USB, חיישני חניה קדמיים, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד.
את יונדאי i20 החדשה ישרת מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספקים של 100 כ"ס או 120 כ"ס עם אופציה למערכת מיקרו-היברידית 48V - סטנדרט בדגם 120 כ"ס. את המנוע החלש יותר ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים, המנוע החזק יותר משודך כסטנדרט לתיבת 7DCT. מנוע ה-1.25 ליטר 84 כ"ס המעודכן, המשרת גם את ה-i10 החדשה, ישרת גם הוא את הדגם אך בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.
מפרט הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים כך שנוכל למצוא בדגם, בין היתר: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, ניטור שטח מת, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירות איטית (על בסיס חיישני החנייה) מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור תנועה חוצה מאחור, מערכת זיהוי תמרורים המשולבת במגביל המהירות, אור גבוה אוטומטי ועוד.