יונדאי i25 אקסנט החדשה גדולה ומרווחת יותר, מצוידת במנועי 1.4 ו-1.6 ליטר משופרים ובתיבת 6 הילוכים אוטו'.
יונדאי חושפת ברוסיה את הסולריס החדשה, הגרסה לשוק הרוסי של יונדאי אקסנט 2017 החדשה המשווקת אצלנו כיונדאי i25 אקסנט.
ה-25 אקסנט החדשה מבוססת על הפלטפורמה של הדגם היוצא, שזכתה כמו בכל דגמי יונדאי האחרונים לשדרוג מקיף הכולל שימוש נרחב יותר בפלדה מתקדמת המהווה כעת כ-52% מהפלטפורמה. המרכב הקשיח יותר כולל שדרוג של מבנה המתלה האחורי וכן הרחבת מפסק הסרנים מאחור ב-2 ס"מ ומערכת היגוי חשמלית חדשה הותקנה בדגם.
עם המעבר לפלטפורמה המשודרגת, יונדאי הגדילה את מידות הדגם והוסיפה כ-30 מ"מ לציר האורך, רוחב ובסיס הגלגלים, כך שמידות הדגם החדש עומדות על 4,405 מ"מ אורך, 1,729 מ"מ רוחב, 1,469 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ. לתא המטען נוספו 15 ליטר לכדי נפח של 480 ליטר.
היצע המנועים בדגם לא השתנה והוא ימשיך להתבסס על מנוע 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר. שני המנועים שודרגו באמצעות מערכת תזמון שסתומים כפולה D-CVVT והם אמורים להציע צריכת דלק חסכונית יותר. למנוע ה-1.4 ליטר הספק מרבי של 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 13.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד, מנוע ה-1.6 ליטר מייצר הספק מרבי של 123 כ"ס ומומנט מרבי של 15.3 קג"מ ב-4,850 סל"ד. נתונים דומים למדי למנועים של הדגם היוצא.
מנוע ה-1.4 ליטר, לפחות עבור השוק הרוסי, משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ומנוע ה-1.6 ליטר משודך בנוסף גם לתיבת 6 הילוכים אוטו' המחליפה את תיבת ה-4 הילוכים אוטו' של הדגם הנוכחי. נתוני הביצועים דומים למדי לאלו של הדגם הנוכחי, 12.0 שניות 0-100 קמ"ש בדגם 1.4 ידני ו- 11.2 שניות בדגם 1.6 אוטו'.
העיצוב החיצוני שודרג באמצעות יישום של שפת העיצוב העדכנית של יונדאי והתחושה המתקבל היא סוג של מיני אלנטרה. תא הנוסעים לעומת זאת ממשיך בקו הבסיסי והפשוט המאפיין דגמים המיועדים לשווקים מתפתחים, למרות שבחלקו הוא מזכיר את תא הנוסעים של הטוסון.