יונדאי אקסנט
יונדאי אקסנט זוכה במנוע חדש ותיבת הילוכים רציפה.
יונדאי אקסנט
יונדאי אקסנט זוכה במנוע חדש ותיבת הילוכים רציפה.

יונדאי מציידת את האקסנט במנוע 1.6G חדש וחסכוני יותר ובתיבת הילוכים רציפה IVT.

 

יונדאי מעדכנת את האקסנט בדגמי 2020 עם מנוע 1.6 ליטר חדש וחסכוני יותר ותיבת הילוכים רציפה המחליפה את תיבת השישה הילוכים אוטומטית של הדגם. שינויים אלו מוצגים בשלב זה עבור השוק האמריקאי, אך סביר להניח שהם יגיעו גם לדגם המשווק כאן.

 

מנוע ה-1.6 ליטר החדש של האקסנט הוא מנוע מסדרת SmartStream החדשה, מנוע שהוצג עם מספר דגמים לאחרונה כולל בקרוסאובר העירוני החדש יונדאי וניו. למנוע הספק מרבי של 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד. המנוע הזה מצויד במזרקים כפולים לכל צילינדר, במערכת מחזור גזי פליטה, במערכת ניהול תרמית ועוד, הכל בכדי להשיג נצילות תרמית גבוהה יותר של המנוע.

המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים רציפה חדשה SmartStream IVT שלפי יונדאי מאפשרת גם חיסכון בצריכת הדלק וגם אופי פעולה המזכיר תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית רגילה. השילוב הזה מאפשר לדגם להשיג שיפור משמעותי של 12.5% בצריכת הדלק המשולבת (לפי תקן EPA האמריקאי המעניק לדגם נתון צריכת דלק של 15.3 ק"מ לליטר).

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.