למעט הרודסטר F טייפ, יגואר לא ממש זכתה להצלחה מסחרית בעשורים האחרונים ולכן בשנת 2021 היא לקחה החלטה אמיצה של להיות או לחדול, עצירת פיתוח דגמים חדשים, כולל כאלו שהיו רגע לפני כניסה לפס הייצור, איפוס מלא למותג והתחלה מדף חלק ונקי עם הכוונה לשווק רכבים חשמליים בלבד החל משנת 2025.
הבוקר (ג') יגואר חשפה את הקונספט טייפ 00 שמציג את שפת העיצוב החדשה של החברה, זו שתשמש את הדגמים העתידיים של המותג אותם נפגוש החל משנה הבאה, אז יגואר תחשוף את ספינת הדגל החשמלית שלה. האיפוס כולל לא רק מעבר להנעה חשמלית בלבד או שפת עיצוב חדשה אלא גם לוגו חדש, פלטפורמה ייעודית, טכנולוגיה חדשה ועוד.
העיצוב די מרהיב ומה שבעיקר חשוב בו הוא שיגואר לא תיראה כמו עוד חשמלית על הכביש אלא ייחודית למראה, כפי שהמותג תמיג היה לאורך השנים. ביגואר מציינים כי מה שאתם רואים בתמונות יהיה די קרוב למה שנפגוש בשנה הבאה במכונית ה- GT החשמלית הראשונה של המותג. הקונספט 00 הוא דו מושבי אך לפי תמונות גרסת הייצור שיגואר עצמה חשפה בחודש שעבר הדגם יהיה רכב 4 דלתות GT.
דגמי יגואר העתידיים יתבססו על פלטפורמת JEA שהיא פלטפורמה חדשה וייעודית להנעה חשמלית. יגואר מציינת כי לספינת הדגל החשמלית שלה יהיה טווח נסיעה של כ-700 ק"מ וטעינה מהירה שתאפשר להוסיף כ-322 ק"מ לטווח בזמן של 15 דקות טעינה.
בעידן בו גם רכבים חשמליים זולים הרבה יותר יכולים לספק ביצועי תאוצה מהירים ו/או טווח נסיעה ארוך, יצרנים של רכבי יוקרה צריכים לעבוד קשה יותר כדי להבדיל עצמם ממותגים עממיים יותר ונדמה שכאן יגואר עושה משהו נכון אבל נאלץ להמתין למוצר הסופי כדי לדעת אם זה גם מספיק.