הקונספט יגואר I פייס הוא הקדימון לרכב פנאי חשמלי עם 400 כ"ס אותו יגואר תשווק במהלך שנת 2018.
יגואר חושפת לקראת פתיחתה של תערוכת לוס אנג'לס (מחר) קונספט לרכב פנאי חשמלי – I Pace, אותו החברה צפויה לשווק במהלך שנת 2018 כמתחרה לטסלה מודל X ודגמים נוספים שאודי ומרצדס צפויות להציג במהלך 2018-2020.
למרות השם הדומה, יגואר I פייס הוא לא גרסה חשמלית ליגואר F פייס – רכב הפנאי של יגואר המתחרה ב-X5 – אלא רכב חשמלי שתוכנן כך מהיסוד, עם מארז סוללות המהווה את רצפת הדגם – מוריד את מרכז הכובד ומחזק את השלדה, שלדת אלומיניום מודולרית שתוכננה במיוחד לשאת מערכת הנעה חשמלית ותא נוסעים שעוצב מאפס ומנצל את מערכת ההנעה החשמלית בכדי להעניק מקסימום מרווח לנוסעים.
את הדגם משרתים שני מנועים חשמליים בהספק של 200 כ”ס ליחידה (ובמשקל של 38 ק”ג), אחד על כל ציר בכדי לספק הנעה כפולה. ההספק הכולל של מערכת ההנעה עומד על 400 כ"ס והמומנט המרבי על 71.3 קג"מ, מספיק לפי יגואר בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות.
מארז הסוללות כולל תאי ליתיום-יון בקיבולת כוללת של 90kWh ולפי יגואר זה מספיק בכדי להעניק לדגם טווח נסיעה חשמלי של 500 ק"מ לפי תקן NEDC האירופאי האופטימי, או כ-354 ק"מ לפי תקן EPA האמריקאי והמציאותי יותר. עם מטען ייעודי מהיר בספק של 50kW ניתן להטעין את הסוללה בזמן של שעתיים או 80% מקיבולת הסוללה בשעה וחצי.
הפלטפורמה שיגואר פיתחה עבור ה-I פייס, תשרת בעתיד דגמים נוספים ביגואר, כולל דגמי סדאן ועד לרכב פנאי גדולים של ריינג' רובר.
עם אורך של 4,680 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ וגובה של 1,560 מ"מ, I פייס קטן יותר מה- F פייס חיצונית, אך תא הנוסעים שלו מרווח יותר, גם בזכות בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 2,990 מ"מ והעדרה של תעלת הינעה לאורך מרכב תא הנוסעים. נפח תא המטען גדול ושימושי ועומד על 530 ליטר.
את מרכז תא הנוסעים מאפיין מסך מגע מרכזי בגודל "12.0 המבוסס על מערכת InControl Touch Pro המשמשת את הדגמים הנוכחיים של החברה, ומתחתיו ניתן למצוא מסך "5.5 ושני חוגות עבור השליטה במערכת בקרת האקלים, מערך דומה לשליטה על בקרת האקלים משרת גם את הנוסעים מאחור. הנהג יושב מול לוח מחוונים וירטואלי המוצג על מסך "12.0.