ארבע שנים לאחר שהדגם הוצג לראשונה ולאחר מספר עיכובים ואתגרים בייצור הדגם המורכב, שטרם הסתיימו למעשה, טסלה החלה בשיווק ובמסירות ראשונות של הטנדר החשמלי הראשון שלה - טסלה סייברטראק. לעומת הקונספט לדגם הרבה לא השתנה בצד הויזואלי אך בכל הקשור למחירים (שהם עדיין לא סופיים) הדגם, כצפוי, יקר יותר בכ-$20,000 לעומת המחירים שהוצגו לפני ארבע שנים ועל בסיסם לקוחות רבים, מעל למיליון, שילמו מקדמה קטנה על הדגם.
לטסלה סייברטראק אורך של 5.68 מטר, רוחב של 2.2 מטר, גובה של 1.79 מטר ובסיס גלגלים של 3.81 מטר, כך שהדגם דומה בגודלו לטנדר בגודל מלא בשוק האמריקאי ודומה בגודלו למתחרים הישירים שלו כגון פורד F-150 לייטנינג החשמלי. דומה במידותיו, אך כמובן שונה מהותית בכל הקשור לעיצוב ומראה שנותר נאמן לעיצוב הרובוטריקי של הקונספט לדגם.
לא רק העיצוב נותר נאמן אלא גם אלמנטים רבים אותם פגשנו בקונספט, אלמנטים שחלקם אחראים לעיכוב הממושך בהגעת הדגם לייצור. מכירים את התלונות על איכות הצביעה של דגמי טסלה? אז בסייברטארק כל זה לא נפתר לחלוטין פשוט כי לדגם אין כל צבע חיצוני. המרכב חיצוני העשוי מפלדת אל-חלד בעובי של 3 מ"מ שלטענת טסלה היא קשיחה במיוחד כך שהיא שומרת על צורתה גם במקרה של פגיעה והתיקון במקרה הצורך פשוט וקל. כמובן שאי אפשר להציג טסלה חדשה בלי גימיקים ובמהלך הצגת הדגם מאסק הציג סרטון בו ירו בנשק על הדלתות ואף כדור לא חדר לחלל תא הנוסעים. דרך אגב, המכונית הראשונה שעשתה שימוש במרכב עשוי פלדת אל-חלד ללא כל צבע הייתה DMC דלוריאן, המכונית המפורסמת שכשלה באופן מסחרי אך הפכה לאגדה לאחר שלקחה חלק משמעותי כמכונת הזמן בסרט "בחזרה לעתיד".
גם השמשות של הדגם ייחודיות ולפי טסלה הן עמידות במיוחד ומסוגלות לעמוד בפגיעה של כדור בייסבול במהירות של 110 קמ"ש. בנוסף לכך טסלה מציינת כי המשמשות האלו מאפשרות בידוד רעשים יוצא דופן כך שחלל תא הנוסעים שקט כמו "החלל החיצון".
הסייברטראק זמין לרכישה בשלושה דגמים: דגם הנעה אחורית בסיסי עם טווח נסיעה של 402 ק"מ ונתון 0-96 קמ"ש של 6.5 שניות, דגם זה משווק במחיר של $60,990 אך המסירות של דגם זה יחלו רק במהלך שנת 2025, לעומת שנת 2024 בשאר הדגמים. דגם הביניים ($79,990) הוא דגם הנעה כפולה עם הספק מרבי של 600 כ"ס, טווח של 547 ק"מ, נתון 0-96 קמ"ש של 4.1 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וכושר גרירה של עד 5 טון.
הגרסה הבכירה של הסייברטראק נקראת סייברביסט (CYBERBEAST) ולה כבר יש שלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של 845 כ"ס, טווח נסיעה של 515 ק"מ, נתון 0-96 קמ"ש של 2.8 שניות (2.6 עם גלגול), מהירות מרבית של 210 קמ"ש וכושר גרירה של עד 5 טון - המחיר של הסייברביסט עומד על $99,990 . יש לציין כי כל נתוני הטווח עדיין לא סופיים, כלומר עדיין לא רשמיים לפי תקן EPA האמריקאי.
טסלה, כרגיל, לא מציינת את קיבולת הסוללה בכל דגם ודגם אך הסייברטראק מצוידות בסוללות ה- 4680 החדשות של החברה (דור שני) הדגם מבוסס על ארכיטקטורת 800V, לראשונה בטסלה, ומערכות החשמל של האבזור מבוססת 48V במקום 12V המסורתי - לראשונה בתעשיית הרכב. לפי טסלה טעינה של 15 דקות מאפשרת תוספת של כ-219 ק"מ לטווח הנסיעה בדגם ההנעה הכפולה, זה לא נתון יוצא דופן אך צריך לזכור כמובן כי אנחנו מדברים על דגם במשקל של מעל ל-3 טון עם סוללות ענקית.
באופן מפתיע וכנראה לא שימושי במיוחד, טסלה מאפשרת להוסיף לדגם מאריך טווח אך זה לא איזה מנוע בנזין שטוען את הסוללה בזמן הנסיעה אלא תוספת של סוללה גדולה המותקנת בארגז ותופסת כשליש מאורכו (נותר 1.24 מטר). אופציה זו תהיה זמינה בדגמי ההנעה הכפולה ומעלה בלבד והיא מאפשרת תוספת נכבדה של כ-200 ק"מ לטווח הנסיעה כך שטווח הנסיעה של הסייברביט עם מאריך הטווח יעמוד על 708 ק"מ. יש לציין כי בשלב זה לא ברור האם מדובר בתוספת קבועה או כזו שניתן להסירה וגם המחיר טרם נקבע (עדכון: מחיר מאריך הטווח יעמוד על $16,000). כמובן שיש לציין כי גם אם מדובר בתוספת שנית להסיר, עדיין מדובר בסוללה במשקל של מאות ק"ג כך שזה לא משהו שכל אחד יכול לעשות בבית.
הסייברטראק נשען על מתלי אוויר אדפטיביים המאפשרים להגדיל את מרווח הגחון עד לגובה של 43.2 ס"מ ומציעים מהלך מתלה של 30 ס"מ, המון ביחס לרכב נוסעים אך לא יוצא דופן בתחום רכבי שטח. בנוסף לכך הדגם מצויד במערכת היגוי אלחוטית ללא קשר מכאני בין גלגל ההגה והגלגלים ובמערכת היגוי אחורית.
הארגז האחורי כולל תאורה פנימית היקפית, חלל אחסון נוסף מתחת לרצפה, חיפוי גלילה חשמלי מלא (קשיח) וכן מספר שקעי חשמלי להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק כולל מרשים של עד 11.5kW. לדגם יש גם תא מטען קדמי אך הוא קטן מאוד יחסית למה שהדגמים המתחרים מציעים, זה חלק מהתשלום על העיצוב הייחודי והחזית הקצרצרה של הדגם, שזה עוד אלמנט יוצא דופן בסייברטראק.
למרות שמדובר ברכב עבודה וכזה המיועד גם לנסיעה בשטח, לסייברטראק אין גלגל חלופי. את זה ניתן אמנם לרכוש בנפרד אך מכיוון שאין מקום ייעודי לגלגל, כמו בטנדרים אחרים מתחת לארגז, תאלצו לסחוב את הגלגל הזה כמו עוד חפץ בארגז. זה עוד נתון שהופך את הסייברטראק לפחות מתאים לעבודה של ממש, רק תנסו לדמיין העמסה של מוטות ברזל ארוכים כאשר יש לכם את גג הזכוכית הענק והיקר הזה.
תא הנוסעים של הסייברטראק מיועד לחמישה נוסעים והוא מעוצב באותו מינימליזם המאפיין את שאר דגמי החברה. במרכז הדשבורד נמצא מסך "18.5 ענק דרכו שולטים, פחות או יותר, על כל מערכות הרכב השונות, ולטובת הנוסעים מאחור יש מסך "9.4 נוסף המשמש כסוג של מערכת מולטימדיה וממשק שליטה על חימום המושבים ועוד. יש לציין כי בשל התכונות הייחודיות של הדגם, לסייברטראק ממשק קצת שונה משאר דגמי טסלה. כמו בשאר דגמי טסלה גם כאן נמצא מערכת שמע עם הרבה רמקולים (15), צמד משטחי טעינה אלחוטיים, שקעי USB לטעינה מהירה של עד 65W. דרך אגב, בצידן החיצוני של של הדלתות לא תמצאו ידיות שכן הפתיחה היא באמצעות כפתורים המותקנים על הקורות.