אתם אולי זוכרים את הדגם כסאנגיונג טורס EVX החשמלי, אך להזכירכם סאנגיונג נרכשה ע"י קבוצת KG הקוריאנית כך שמעתה הדגם נקרא KGM טורס EVX והוא נחשף כעת בשוק הבית הקוריאני בגרסת הייצור. KGM טורס EVX מבוסס על גרסת הבנזין של הדגם אשר תוכננה מראש לשאת ביעילות מערכת הנעה חשמלית.
הטורס EVX יעשה שימוש במנוע חשמלי קדמי בהספק של כ-200 כ"ס ובתחתית המרכב מותקנת סוללת LFP של חברת BYD בקיבולת של 73.4kWh (נטו:70kWh) ולפי התקן הקוריאני, המחמיר יותר מתקן WLTP האירופי, זה יספיק עבור טווח נסיעה של 420 ק"מ. הדגם מצויד בטכנולוגיית V2L כך שניתן לחבר מתאם לשקע הטעינה להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
למרות התקנת הסוללה, הדגם שומר על מרווח גחון גבוה יחסית של 17.4 ס"מ וגם נפח תא המטען לא נפגע ומציע קיבולת גדולה של 839 ליטר. טורס EVX דומה לגרסת הבנזין של הדגם אך הוא זכה לעיצוב שונה לחזית הדגם הכולל יחידות תאורה חדשות. לדגם אורך של 4,715 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ, גובה של 1,725 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,680 מ"מ, כך שמדובר בקרוסאובר גדול למדי אך בסיס הגלגלים נחשב לקצר יחסית לאורכו של הדגם.
למעט עיצוב הדלתות, הטורס EVX זכה לעיצוב שונה לחלוטין וייחודי לדשבורד ולקונסולה בין המושבים, מינימליסטי ומודרני יותר המנצל את היתרון שאין כאן תיבת הילוכים לתוספת של חללי אחסון שימושיים בין המושבים. מול הנהג נמצא צמד מסכים בגודל של "12.3.
האם נפגוש בדגם בישראל? מוקדם מדי לענות על זה.