קוראים לו טויוטה C-HR+ אך למרות השם המוכר אין כל קשר לדגם המוכר לנו שכן טויוטה C-HR פלוס הוא למעשה גרסה מקוצרת בסגנון קופה לטויוטה bZ4X המחודש. את טויוטה C-HR פלוס החשמלי טויוטה מתכננת להשיק באירופה לקראת סוף 2025 ובישראל נפגוש בדגם במהלך רבעון הראשון של 2026.
טויוטה C-HR פלוס בקצרה:
- קרוסאובר קופה חשמלי משפחתי
- א/ר/ג: 4.52 מ'/ 1.87 מ'/ 1.59 מ'
- בסיס גלגלים: 2.75 מ'
- 57.7kWh הנעה קדמית 167 כ”ס
- 77.0kWh הנעה קדמית 224 כ”ס
- 77.0kWh הנעה קדמית 343 כ”ס
- טווח נסיעה: 455-600 ק"מ
טויוטה C-HR+ מבוסס על פלטפורמת e-TNGA ועם אורך של 4,520 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,750 מ"מ ונפח תא מטען של 416 ליטר הוא גדול יותר משמעותית מטויוטה C-HR ההיברידי ודומה יותר בגודלו לדגמים כגון BYD אטו 3 ועוד.

הדגם ישווק עם אותן יחידות הנעה מעודכנות של ה- bZ4X המחודש, כלומר דגם הנעה קדמית עם 167 כ"ס וסוללה בקיבולת של 57.7kWh, דגם הנעה קדמית 224 כ"ס וסוללה בקיבולת של 77kWh - לדגם זה טווח נסיעה של כ-600 ק"מ - ודגם הנעה כפולה עם 343 כ"ס וסוללת 77kWh - לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות. גם תחום הטעינה זהה, 11kW כסטנדרט או 22kW בדגמים הבכירים וטעינה מהירה בהספק של עד 150kW.
טויוטה C-HR+ גרסאות ודגמים |
||||
הנעה | FWD | AWD | ||
אורך | (מ"מ) | 4,520 | ||
רוחב | (מ"מ) | 1,870 | ||
גובה | (מ"מ) | 1,595 | ||
בסיס גלגלים | (מ"מ) | 2,750 | ||
הספק מרבי | (כ"ס) | 167 | 224 | 343 |
טווח נסיעה | (ק"מ) | 455 | 600 | 525 |
0-100 קמ"ש | (שניות) | 8.6 | 7.4 | 5.2 |
קיבולת סוללה | (kWh) | 57.7 | 77.0 |

למעט ניואנסים קלים, החזית של טויוטה C-HR+ וטויוטה bZ4X זהה לחלוטין אך החל מקורת A לאחור לשני הדגמים עיצוב שונה כאשר. חלל תא הנוסעים כבר זהה לחלוטין בין הדגמים כך שכל מה שפגשנו ב- bZ4X המחודש אנחנו פוגשים גם כאן, כולל המולטימדיה "14 החדשה, משטח הטעינה הכפול ועוד.
כמו במקרה של ה- C-HR הרגיל, גם בדגם החשמלי טויוטה רוצה להציע רכב אירופאי קלאסי חביב לנהיגה ולכן הבולמים, הקפיצים, המוטות המייצבים, ההיגוי ועוד עברו התאמה ייחודית לדגם.