הגרסה האירופאית של טויוטה פריוס V, זוכה לשני מושבים ההופכים אותו למיניוואן ההיברידי הראשון.
את טויוטה פריוס V, הכרנו לראשונה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה.עבור השוק האירופאי, שונה השם מפריוס V לפריוס + שלמרות השם השונה, העיצוב החיצוני והפנימי זהה למעט שוני קל של הפנסים הקדמיים והאחוריים (שקופים באירופה).
פריוס+ (פריוס V) בגרסתה האמריקאית, הוצגה כדגם 5 מושבים בלבד כאשר ההבדל לעומת הפריוס הרגילה זה תא המטען העצום. בתפיסה האמריקאית, פריוס+ קטנה מידי לשמש כמיניוואן ולכן היא לא הוצגה בגרסת 7 מושבים, אך עבורנו ובאירופה, זה בדיוק הגודל הנכון למיניוואן קומפקטי שיתחרה מול רנו גרנד סניק או סיטרואן C4 גרנד פיקסו.
הנשק העקרי של הפריוס+, היא כמובן ההנעה ההיברידית, שבגרסתה האמריקאית (לפי התקן האמריקאי) מציעה צריכת הדלק העומדת על 17.8 ק"מ לליטר בעיר ו-16.1 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. לפי התקן האירופאי, זה יהיה יותר קרוב ל-20+ ק"מ לליטר.
לפריוס+ שלוש שורות מושבים, כאשר בשורה האמצעית, ניתן לקפל כל מושב בנפרד, ואת הספסל האחורי, ניתן לקפל ביחס של 50/50.
טויוטה פריוס +: