טויוטה לנד קרוזר
טויוטה לנד קרוזר מצטרף לישורת טויוטה Share.
טויוטה לנד קרוזר
טויוטה לנד קרוזר מצטרף לישורת טויוטה Share.

יוניון מוביליטי, המפעילה את שירות הרכב השיתופי של טויוטה בישראל (טויוטה Share), מוסיפה להיצע הדגמים של השירות גם את רכב השטח טויוטה לנד קרוזר שיאפשר לכם לצאת לטייל בשטח בסופי שבוע מבלי להיות בעלים של רכב מסוג זה. 

 

פרסומת יונדאי וניו

משתמשי טויוטה Share יוכלו לשכור את הלנד קרוזר במתווה יומי, ללא צורך במנוי חודשי. השירות יהיה זמין 24/7 והשכרת הרכב תיעשה באופן פשוט מאוד וידידותי למשתמש באמצעות אפליקציה ייעודית קלה ונוחה לשימוש, בעלות של 999 ₪ ליום כולל מע"מ. השירות מיועד עבור כל נהג ונהגת מגיל 18 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של שנתיים והוא כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה. בשלב הראשון יושק השירות החדש בסוכנות טויוטה בנתניה, רחוב דוד פנקס 28, נתניה. כדי להשתמש בשירות כל מה שצריך זה לסרוק את הברקוד שעל הרכב או להוריד את האפליקציה "נעים איתך קדימה, My Toyota", מבצעים רישום פשוט ויוצאים לדרך. 

 

טויוטה לנד קרוזר מצטרף לטויוטה Share
טויוטה לנד קרוזר - טויוטה Share.

שירות "טויוטה Share" הושק בישראל לפני כשנה, שירות להשכרת רכבים שיתופיים לטווח קצר, שמטרתו לספק מענה לצרכי ניידות באופן נגיש, נוח ופשוט ובכך להרחיב את אפשרויות השימוש ברכב פרטי ללא בעלות וללא התחייבות להשקעה כספית גבוהה או תחזוקה שוטפת. השירות מוצע כיום בכ- 40 נקודות שונות ברחבי הארץ מכרמיאל בצפון ועד באר שבע בדרום. טויוטה Share מהווה צעד נוסף ומשמעותי במימוש חזונו של אקיו טויודה, נשיא טויוטה העולמית, למעבר של טויוטה מיצרנית רכב לחברת שירותי מוביליות מתקדמים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.