היאריס של טויוטה זכתה להתחדש במתיחת פנים שתגיע לישראל בעוד כמה חודשים. הדגם זכה לעיצוב חדש, מנועים משופרים ואבזור משודרג.
לפני מספר שבועות, טויוטה חשפה לראשונה את היאריס 2015 החדשה/מחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים וכעת, החברה מפרסמת תמונות ופרטים נוספים על הסופרמיני האירופאית המחודשת שלה שתשווק בישראל בעוד כשלושה חודשים.
אם המכוניות של טויטה פונות בעיקר אל השכל הישראל וקול ההיגיון, בטויוטה רוצים להביא למותג גם קהל צעיר או כזה הרוכש רכבים גם מהרגש ומהמקום הזה, טויוטה ניגשה לחידושה של היאריס בהתאם לשפת העיצוב העדכנית, הספורטיבית והמוחצנת של חברה כפי שראינו לאחרונה בטויוטה אייגו החדשה, שתגיע גם היא לישראל בקרוב.
חיצונית, היאריס החדשה נואשת פגוש קדמי חדש, אגרסבי למראה, התחום במסגרת כרום בולטת, פנסים חדשים עם תאורת LED (בדומה לדגם ההיברידי כיום), פגוש אחורי חדש ויחידות תאורה אחוריות מבוססת LED. ישלימו את העיצוב הצעיר והחצוף אלו חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים.
בתא הנוסעים, למרות המראה הדומה, טויוטה עדכנה את עיצוב הדשבורד (במיוחד את הקונסולה המרכזית), הפלסטיקה הקשיחה ברובה הוחלפה בכזו רכה ואיכותית יותר למראה, בידוד הרעשים שופר, מערכת המולטימדיה מוקמה גבוה יותר וכך גם ידית ההילוכים שהתקצרה בשל כך ב-30 מ"מ. בהתאם לרמת הגימור, היאריס תצויד במערכת טויוטה טאץ' II כמו בקורולה, בקרת שיוט, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ויותר אפשרויות לשילובי צבעים שונים בתא הנוסעים, כולל במושבים.
בכל הדגמים העדכניים שלה, טויוטה שמה דגש על ניהוג והתנהגות כביש מהנה יותר וכך המקרה גם ביאריס המחודשת. לשם כך, טויוטה עדכנה את כיול המתלים וההיגוי, חזקה את השלדה באמצעות תוספת של 36 נקודות ריתוך, קורת הפיתול האחורית הוקשחה והקפיצים רוככו.
טויוטה תמשיך להציע את היאריס עם ארבע יחידות הנעה: שני מנועי בנזין, מנוע דיזל אחד וכמובן גרסה היברידית. מנוע הבסיס הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 68 כ"ס חדש אותו נפגוש בישראל באייגו החדשה (אך בספק ביאריס). מנוע זה עומד בתקן אירו 6 ובעל נצילות תרמית גבוהה במיוחד של 37% לעומת 30-35% במנועים אחרים. המנועים הנוספים הם 1.33 ליטר 99 כ"ס המוכר מהדגם המשווק בישראל ו-1.4 ליטר טורבו דיזל 100 כ”ס שלא משווק בישראל. שני המנועים זכו לעדכון אך טויוטה עדיין לא מציינת עדיין את נתוני הביצועים או צריכת הדלק. יחידת ההנעה ההיברידית שופרה גם היא ועודכנה לתקן אירו 6 עם פליטת CO2 נמוכה יותר ושיפור בצריכת הדלק עם כ-30.3 ק"מ לליטר לעומת 27 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי.