לאחר היעדרות של כחמש שנים מהשוק האמריקאי, טויוטה חושפת את הונזה החדש (Venza), דור שני לקרוסאובר היוקרתי של טויוטה. אם הונזה החדש נראה לכם מוכר אתם לא טועים שכן הוא זהה, למעט השם, לטויוטה הארייר החדש שהוצג בחודש שעבר ביפן, מהלך שהופך למעשה את טויוטה הארייר מדגם שהיה בעבר בלעדי לשוק היפני לדגם גלובלי.
טויוטה ונזה החדש מבוססת מכנית על טויוטה ראב4 הנוכחי אך הוא ארוך יותר ובעיקר יוקרתי ומעודן יותר. לדגם בסיס גלגלים של 2.69 מטר ורוחב של 1.85 מטר, כמו לראב4, אך עם אורך של 4.74 מטר הוא ארוך יותר ב-14.5 ס"מ מהראב4. מצד שני, הונזה החדש קטן יותר מהדגם היוצא עם אורך של 4.80, רוחב של 1.90 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר.
הדגם ישווק עם מערכת הנעה היברידית בלבד והנעה כפולה, מערכת המוכרת לנו מהראב4 ומשלבת מנוע 2.5 ליטר עם שני מנועים חשמליים, אחד על הציר האחורי להנעה כפולה, בהספק כולל של 222 כ"ס.
תא הנוסעים זהה כמובן למה שפגשנו בהארייר מוקדם יותר השנה וברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא מערכת מולטימדיה בגדלים של "8 או "10.25, מסך "7 בלוח המחוונים, תצוגה עילית "10, מערכת שמע של JBL עם 9 רמקולים, מראה מרכזית דיגיטלית (מצלמה אחורית), חימום ואוורור למושבים, חלון גג כפול מזכוכית מתכהה אלקטרוכרומית ועוד.
מפרט הבטיחות כולל את מערכת TSS 2.0 הכוללת כסטנדרט בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים וניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור. בדגמים הבכירים ניתן להוסיף מערכת סיוע לחניה עם בלימה אוטונומית.