ג'נסיס G80 החדשה, מתחרה לסדרה 5, מציגה מהפכה עבור בדור השני של דגם והופכת, על הנייר לפחות, לרכב יוקרה מהשורה.
ג'נסיס חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ה-G80 החדשה, מכונית הסאלון של מותג היוקרה של יונדאי המתחרה מול מרצדס E קלאס, אודי A6 ועוד. ג'נסיס G80 החדשה שייכת לקו המוצרים העדכני של יונדאי המציג קפיצת מדרגה מטאורית עבור המותג בכל הקשור לעיצוב ואיכות, זה התחיל עם ה- G70, המתחרה מול סדרה 3, המשיך בתחילת השנה עם ה- GV80 המרשים, הקרוסאובר הראשון של המותג המתחרה מול X5 ומרצדס GLE, וכעת עם הדור השני של ה-G80.
כמו שאר הדגמים העדכניים של ג'נסיס, גם ה-G80 עושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של המותג המעניקה לדגם את מה שהיה חסר לו, מראה יוקרתי ומלוטש. את העיצוב מאפיינת חתימת התאורה החדש של ג'נסיס והגריל העדכני והבולט של המותג.
אם העיצוב החיצוני מציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי, תא הנוסעים החדש של הג'נסיס G80 הוא כבר מהפכה של ממש, לא עוד יונדאי משודרגת בהרבה עור ואבזור אלא תא נוסעים יוקרתי מהשורה הראשונה - בחומרים, טכנולוגיה ועיצוב. עיצוב תא הנוסעים של ה- G80 שואב השראה רבה מעיצוב תא הנוסעים של ה- GV80, אך עם מספיק שינויים המעניקים לו מראה ייחודי משלו.
כמו ב-GV80 מאחורי גלגל ההגה נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם גרפיקה נאה ובמרכז הדשבורד ניצב מסך רחב בגודל "14.5 עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת של הדגם. השליטה על מערכת המולטימדיה מתבצעת דרך ממשק בין המושבים הכולל כפתורי קיצור וחוגה עם משטח מגע במרכזה.
ג'נסיס לא נדיבה בפרטים טכניים על הדגם, אותם היא תחשוף רק בחודש הבא, אך היא מציינת כי הדגם מבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה, עם אופציה להנעה כפולה, והיא תצויד בטכנולוגיה מתקדמת ומנועים חדשים. בשורה התחתונה, כל מה שפגשנו ב-GV80 נוכל לפגוש גם כאן.
היצע המנועים צפוי להיות זהה למוכר לנו מה-GV80 וזה כולל מנוע שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק של 300 כ"ס, 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק של 375 כ"ס ומנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק של 274 כ"ס.