גולף 8 נחשפת ללא כל הסוואה, מציגה אבולוציה קלה לעיצוב החיצוני ותא נוסעים מהפכני מבוסס מגע.
כשבוע לפני הופעת הבכורה העולמית של הגולף 8 החדשה (24.10), תמונות ריגול של הדגם, ברורות וללא כל הסוואה, נחתו ברשת האינטרנט, מאפשרות לנו הצצה אל הדור השמיני של הגולף.
התמונות תואמות את כל מה שידענו וראינו עד היום על הדגם, בין אם העיצוב החדש והייחודי לפנסים הראשיים, העיצוב המינימליסטי עוד יותר לגריל הקדמי והעיצוב הספורטיבי יותר בהשראת דגמי ה-GTI לפגוש הקדמי. כמאמר המשפט הנדוש בכל הקשור לעיצוב החיצוני של הגולף, עוד אבולוציה לעיצוב האייקוני של הדגם.
רבולוציה אנחנו פוגשים בתא הנוסעים של הגולף 8 החדשה, זה אמנם עדיין תא נוסעים "פולקסווגני" למהדרין, נקי, מדויק ואיכותי למראה, אך הפעם מדובר בעיצוב שונה וחדש לחלוטין ולא עוד שדרוג למבנה המוכר של הדשבורד. במקום קונסולה מרכזית אנכית קלאסית בה מותקנים עיקר הכפתורים והמסך המרכזי המאפשרים שליטה על מערכות הנוחות השונות, הפעם העיצוב אופקי והכל נמצא בגובה העיניים של הנהג.
הנהג ימצא מול לוח מחוונים דיגיטלי עם ממשק גרפי חדש. מצידו השמאלי של לוח המחוונים ימצא הנהג מערך שליטה מבוסס משטחי מגע לשליטה על התאורה והפשרת האדים ומצידו הימני את מסך מערכת המולטימדיה שבתחתית המסגרת שלו הוא ימצא עוד מערך שליטה מבוסס מגע, הפעם על בקרת האקלים. גלגל ההגה החדש של הגולף משלב כפתורים פיזיים ומשטחי מגע לשליטה על השמע, הטלפון, מערכות הבטיחות השונות ועוד. חלק ממשקי המגע הוצגו בחודש שעבר עם פולקסווגן ID.3 החשמלית.
תא הנוסעים המוצג בתמונה מצויד בתיבת הילוכים ידנית, בדגמים עם תיבת הילוכים DSG נמצא מוט פיקוד חדש ומיניאטורי לשליטה אלקטרונית על תיבת ההילוכים. את הגולף החדשה ישרתו המנועים המוכרים מהדגם הנוכחי, כולל גרסת היברידית פלאג-אין. בניגוד לעבר, הגולף החדשה לא תשווק בגרסה חשמלית מלאה, בשביל זה יש מעתה את ה-ID.3.