סקודה חושפת לראשונה את תא הנוסעים הספורטיבי של הקודיאק RS.
סוקדה ממשיכה לחשוף טפחים מהקודיאק RS, גרסת הביצועים לקודיאק, וכעת היא מספקת לנו הצצה לתא הנוסעים הספורטיבי של הדגם, אותו היא תחשוף בתערוכת פריז בתחילת החודש הבא.
בולטים בתא הנוסעים אלו מושבי הספורט המעוצבים של הדגם, בריפוד עור משולב באלקנטרה ורקמת לוגו RS בגב המושב. תפירה קונטרסטית בחוט אדום, תאורת אווירה באדום, גימור בקרבון לאורך הדשבורד ולוח מחוונים עם תצוגה המותאמת לדגם ביצועים משלימים את האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים של הקודיאק RS.
במעט שסקודה חשפה מהעיצוב החיצוני, אנחנו מגלים חישוקי ״20 כסטנדרט וקליפרים בצבע אדום, יציאות צינור מפלט בולטות ומודגשות בכרום בפגוש האחורי וגימור בשחור מבריק לגריל הקדמי, מראות הצד ומסגרת החלונות.
הקודיאק RS מצויד במנוע 2.0 ליטר טווין-טורבו דיזל בהספק מרבי של 240 כ״ס ומומנט מרבי של 50.7 קג״מ. המנוע משודך למערכת הנעה כפולה ולתיבת 7 הילוכים DSG. הדגם יצויד כסטנדרט בבולמים אדפטיביים.
לאלו מביניכם התוהים מדוע אנחנו (וסקודה עצמה) כותבים RS כאשר הלוגו מציג למעשה את הכיתוב vRS? הסיבה הפשוטה היא שה-v בלוגו הוא לא האות הלועזית V אלא הסימן הדיאקריטי מעל האות הראשונה בשם של סקודה, ŠKODA, לכן באופן עקרוני יש להגות את שם החברה כ-שקודה ולא סקודה.