אל תא הנוסעים של הטוסון 2021 החדש נחשפנו לאחרונה באיור של תא הנוסעים אשר דלף לרשת וכעת אנחנו נחשפים אל תמונות הריגול הטובות ביותר של הדגם, עד עתה, אשר צולמו במסגרת מבחני נסיעה במזג אוויר בדובאי.
אמנם גם הפעם מדובר בתמונות של הדגם תחת מעטה של הסוואה, אך הסוואה כזו המאפשרת לראות את בברור את קווי העיצוב של הדגם ובמיוחד את עיצוב החזית עם יחידות תאורת היום הייחודיות והדי מוגזמות המשולבות בעיצוב הגריל. כמו בדגמים אחרונים רבים של יונדאי, הקונה לדוגמה, פנסי החזית נמצאים במרכז הפגוש ולא בחלק העליון במפגש הפגוש עם מכסה המנוע.
העיצוב החיצוני אמנם קצת פחות דרמטי מהעיצוב של הקונספט יונדאי Vision T שהוצג אשתקד קדימון לדגם, אך הוא עדיין נאמן במידה רבה לשפת העיצוב שהוצגה עם הקונספט.
הטוסון החדש יעשה שימוש במנועים ממשפחת מנועי סמארט סטרים החדשה של יונדאי. בקצה אנחנו צפויים לפגוש את הטוסון N ליין (לא תהיה גרסת N מלאה לטוסון) עם מנוע 2.5 ליטר טורבו 290 כ"ס ו-43 קג"מ בשידוך לתיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים DCT והנעה כפולה.
הטוסון ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית אחת לפחות, רק שבשלב זה אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם זו מערכת ההנעה ההיברידית של הסונטה החדשה, על בסיס מנוע 2.0 ליטר והספק כולל של 193 כ"ס, מערכת ההנעה ההיברידית של הסנטה פה החדש על בסיס מנוע 1.6 ליטר טורבו עם הספק כולל של 230 כ"ס או בכלל מערכת ההנעה ההיברידית של האלנטרה החדשה על בסיס מנוע 1.6 ליטר עם הספק כולל של 141 כ"ס (אותה מערכת הנעה של האיוניק). סביר להניח כי עבור השוק האירופי לפחות, הטוסון החדש ישווק גם בגרסה היברידית פלאג-אין.
מנועים נוספים שניתן לצפות שיוצעו עם הדגם אלו מנועי 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס או 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס (מנוע שהוצג לאחרונה עם ה-i30 המחודשת) וסביר להניח כי הדגם ישווק גם עם מנוע אטמוספרי אחד לפחות, ככל הנראה מנוע ה-2.0 ליטר החדש של יונדאי עם 160 כ"ס או 2.5 ליטר עם 190 כ"ס. אופציה נוספת שאולי תשווק עם הדגם היא גרסת בסיס עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 120 כ"ס.
הטוסון החדש יתבסס על פלטפורמת K3 החדשה של יונדאי והוא צפוי לגדול במידותיו לעומת הדגם הנוכחי, במיוחד בסיס הגלגלים הצפוי לעמוד על כ-2.70 מטר לפחות - לעומת 2.67 מטר בדגם הנוכחי.