לאחר שחשפה בחודש אוגוסט האחרון את הקונספט דייטונה SRT החשמלי כדגם שיום אחד יחליף את הצ'אלנג'ר כרכב השרירים של החברה, דודג' חושפת במסגרת תערוכת השיפורים הגדולה בעולם, תערוכת SEMA, את נתוני ההספק של הדייטונה SRT או לייתר דיוק, את 9 אפשרויות הבחירה של הלקוחות בכל הקשור להספק.
דגמי הבסיסי, דייטונה 340 ודייטונה 440, מציעים הספק מרבי של 455 כ"ס ו- 590 כ"ס בהתאמה. רוכשי הדגמים יוכלו להתקין, באמצעות עדכון תוכנה, eStage 1 או eStage 2 לדגמים כך שאת דגם דייטונה 340 ניתן לשדרג להספק מרבי של 495 כ"ס או 535 כ"ס ואת דגם דייטונה 440 ניתן לשדרג להספק מרבי של 630 כ"ס או 670 כ"ס, בהתאמה. דגמים אלו מצוידים בסוללה הפועלת במתח של 400V.
דגמי SRT הבכירים, SRT באנשי, מצוידים במערכת הנעה חשמלית כפולה כסטנדרט וסוללת 800V. בשלב זה דודג' לא חושפת את נתוני ההספק של דגמים אלו אך גם בדגמים אלו הרוכשים יוכלו להוסיף סטייג' 1 וסטייג' 2. בכל מקרה, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה מעל ל-808 כ"ס שכן זה ההספק המרבי כיום של הצ'אלנג'ר SRT Hellcat Redeye המצוידת במנוע 6.2 ליטר V8 עם מגדש-על.
דודג' מתכננת להשיק את הדייטונה SRT במהלך שנת 2024 ואתם כבר יכולים להיות בטוחים כי לדגם תהיה רשימת המתנה ארוכה. החלק המעניין לא פחות הוא המחיר שדודג' תוכל להצמיד לדגם. אחד היתרונות של רכבי השרירים האמריקאים זה המחיר העממי יחסית, אז נכון שעל דגמי הקצה תאלצו להוציא סכום לא קטן של $80,000 ומעלה, אך כבר החל מ-$30,000 תוכלו לצאת היום מהסוכנות עם צ'אלנג'ר בסיסית חדשה עם מנוע V6 בהספק של 303 כ"ס.
עם הנעה חשמלית מחיר הבסיס צפוי להיות גבוה יותר משמעותית, אך גם ניתן לצפות כי דודג' תרצה לשמור על רמת מחירים דומה לזו של טסלה מודל 3 כך שמדובר בטווח מחירים של החל מ-$47,000.