מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2025 המחודשים של סוזוקי ויטרה אשר הוצגו אשתקד לאחר מתיחת פנים קלה שנועדה להשאיר את הדגם שחגג לאחרונה עשור רלוונטי לעוד מספר שנים בהן הוא ישווק במקביל לויטרה (eVitara) החשמלי.
השינויים העיקריים בדגמי 2025 של סוזוקי ויטרה:
- עיצוב מעודכן לגריל הקדמי
- מערכת מולטימדיה "9 חדשה
- אפליקציה לשליטה מרחוק
- תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות

אל תאמצו את העיניים שכן השינויים הויזואליים בדגמי 2025 של הויטרה מסתכמים בעיצוב חדש לגריל הקדמי, הסרה של פנסי הערפל מהפגוש הקדמי, ספוילר אחורי בולט יותר ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.
זה תקף גם לחלל תא הנוסעים בו השינוי היחיד שתמצאו זו התקנה של מערכת מולטימדיה "9 חדשה ומתקדמת יותר במקום מערכת "7 בדגם היוצא. המערכת החדשה מביאה איתה שדרוג טכנולוגי מקיף לדגם עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ולראשונה בסוזוקי גם טכנולוגיית רכב מקושר ואת אפליקציית SUZUKI CONNECT המאפשרת הגבלה של אזור השימוש ברכב ושעת השימוש ברכב לרבות ילדים ובני משפחה המשמשים נהגים נוספים, איתור הרכב בחניה, הודעות לגבי תחזוקה תקופתית, נעילת הרכב ועוד.

מערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם זכו לשדרוג מקיף והבטחה לפעולה מהירה, מוקדמת ומדויקת יותר. המפרט כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, ניטור תנועה חוצה מאחור, ניטור שטח מת, שיחת חירום eCall, זיהוי תמרורים, בקרת ערנות נהג, 7 כריות אוויר ועוד.

באירופה הויטרה זכה למערכת הנעה היברידית 1.5 ליטר מלאה אך בישראל הדגם ממשיך עם אותה יחידת הנעה מוכרת, 1.4 טורבו עם סיוע חשמלי 48V בהספק מרבי של 129 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ המתקבל החל מ-2,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והשילוב הזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות, למהירות מרבית של 190 קמ"ש ולצריכת רכב משולבת של 17.5 ק"מ לליטר.
בשלב זה הויטרה המחודש ישווק ברמת הגימור GLX הכוללת, בין היתר: מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה "9, חלונות כהים, חישוקי "17, מצלמת רוורס, חיישני חניה ועוד. 2025 סוזוקי ויטרה - מפרט טכני מלא להורדה.