מרצדס CLA250e ומרצדס GLA250e מצוידים במערכת היברידית פלאג-אין בהספק של 218 כ"ס וסוללה המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ.
לאחר שהציגה באוגוסט אשתקד גרסאות פלאג-אין לדגמים A קלאס האצ'בק, A קלאס סדאן ול- B קלאס, מרצדס מציידת את שאר דגמי משפחת ה-A קלאס באותה מערכת היברידית פלאג-אין EQ Power עבור הדגמים מרצדס CLA, מרצדס CLA שוטינג ברייק ומרצדס GLA החדש שהוצג לאחרונה.
בכל הדגמים מותקנת אותה מערכת הנעה היברידית שהוצגה עם דגם A 250e, זו מערכת המשלבת את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו המוכר בהספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק מרבי של בהספק של 102 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. המנוע החשמלי יושב בין מנוע הבנזין לבין תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים 8G-DCT. ההספק הכולל של המערכת עומד על 218 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 45.9 קג"מ.
בכל הדגמים מותקנת בנוסף סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 15.6kWh ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 140 קמ"ש. במרצדס CLA 250e המערכת הזו מספקת נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 60-69 ק"מ (בתקן WLTP).
במרצדס CLA 250e שוטינג ברייק נקבל נתון 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות, מהירות מרבית של 235 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 58-68 ק"מ. בקרוסאובר מרצדס GLA המערכת מספקת נתון 0-100 קמ"ש של 7.1 שניות, מהירות מרבית של 220 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 53-61 ק"מ.
את הסוללה בדגם ניתן לטעון (10-100 אחוז) מעמדת טעינה ביתית בהספק של 7.5kW בזמן של שעה ו-45 דקות. שימוש בעמדת טעינה מהירה DC בהספק של 24kW תאפשר בזמן של 25 דקות לטעון 10-80 אחוז מקיבולת הסוללה. מארז הסוללה בדגם מקורר מים ובמשקל של 150 ק"ג.