יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, תשיק בחודש הבא את הראב4 פלאג-אין החדש, הגרסה הבכירה והחזקה ביותר של הראב4. במהלך הרבעון הרביעי של השנה היא תשיק בנוסף את היאריס קרוס, הקרוסאובר העירוני הראשון של טויוטה שיתחרה מול דגמים כגון סיאט ארונה. בנוסף, יוניון מוטורס מודיעה כי טויוטה היילנדר החדש זמין כעת למסירה ללקוחות.
טויוטה ראב4 היברידי פלאג-אין: הראב4 פלאג-אין מהווה את הגרסה הבכירה והחזקה ביותר של הדגם, הוא מצויד כמו הראב4 ההיברידי הרגיל במנוע בנזין 2.5 ליטר 183 כ"ס ו-23.1 קג"מ ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 54 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ, אך עם מצויד במנוע חשמלי קדמי חזק הרבה יותר, 180 כ"ס ו-27.5 קג"מ לעומת 118 כ"ס ו-20.6 קג"מ. התוצאה היא הספק מרבי של 306 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 ק"ש של 6.0 שניות. המהירות הרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש.
לראב4 פלאג-אין יש כמובן גם סוללת ליתיום-יון בקיבולת גדולה משמעותית של 18.1kWh, זו מאפשרת נסיעה חשמלית מלאה לטווח של 75 ק"מ בתקן WLTP. הדגם מצויד במטען פנימי המאפשר טעינה ביתית AC בהספק של עד 6.6kW, שימוש בשקע ביתי רגיל (מוגבל ל-10A) דורש המתנה של 7.5 שעות לטעינה מלאה, עמדת טעינה ביתית (32A) תאפשר לקצר את הזמן ל-2.5 שעות.
לפרטים נוספים על הראב4 פלאג-אין.
יאריס קרוס: היאריס קרוס, לא קשה להבין, מבוסס על היאריס החדשה ולשני הדגמים בסיס גלגלים זהה של 2.56 מטר אך כאן נגמר הדמיון החיצוני שכן היאריס קרוס אורך יותר מ-240 מ"מ (4,180 מ"מ) רחב יותר ב-10 מ"מ (1,765 מ"מ) ועם גובה של 1,560 מ"מ הוא גם גבוה יותר ב-90 מ"מ.
עיצוב תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהיאריס החדשה אך בזכות מבנה המרכב השונה והמידות הגדולות יותר הוא יהיה מרווח יותר לנוסעים ומטען. היאריס קרוס מצויד באותה מערכת הנעה של היאריס, 1.5 ליטר היברידי עם 116 כ"ס או 1.5 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי עם 120 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים רציפה Direct Shift-CVT.
לפרטים נוספים על היאריס קרוס.
טויוטה היילנדר: יוניון מוטורס פתחה את פנקס ההזמנות להיילנדר ההיברידי בחודש נובמבר 202 וכעת היא מודיעה כי הדגם זמין למסירה. טויוטה היילנדר הוא קרוסאובר 7 מושבים גדול ממדים המתחרה מול דגמים כגון שברולט טראוורס, יונדאי פליסייד, סובארו איבולטיס.
טויוטה היילנדר משווק בישראל בגרסה היברידית בלבד על בסיס מנוע 2.5 ליטר 190כ"ס ו-23.6 קג"מ ומנוע חשמלי חזק המייצר 182 כ"ס ו-27.5 קג"מ. ההנעה בדגם כפולה וכל זה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.3 שניות, מהירות מרבית מוגבלת של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.1-15.2 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור.
טויוטה היילנדר מצויד כסטנדרט בבקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בהפחתת המהירות לפני פניה, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי עם תמיכה בחציית צומת ועוד.
לפרטים המלאים על טויוטה היילנדר 2021.