אקיורה TLX שהוצגה בתערוכת ניו יורק, מהווה את הבסיס להונדה אקורד החדשה שתוצג בעתיד הקרוב.
מותג היוקרה של הונדה בארה"ב, אקיורה, חשף בתערוכת ניו יורק את האקיורה TLX החדשה, משפחתית גדולה המתחרה בדגמים כגון לקסוס ES או מכוניות הספורט סדאן הגרמניות כגון סדרה 3, לפחות מבחינת המחיר.
האקיורה TLX מחליפה שני דגמים במקביל, אקיורה TSX הזולה יותר והמבוססת על האקורד האירופאית ואקיורה TLהמבוססת על האקורד האמריקאית. כך שבמידה רבה, האקוירה TLX החדשה מספקת לנו הצצה אל האקרוד החדשה שתוצג בעתיד הקרוב.
שני מנועים ישרתו את הדגם החדש: 2.4 ליטר ארבעה צילינדרים V-TEC בהספק של 206 כ"ס ו-3.5 ליטר V6 בהספק של 290 כ"ס. המנוע החלש יותר, הוא הראשון לעשות שימוש בתיבת השמונה הילוכים כפולת המצמדים (8DCT) החדשה של הונדה. תיבה זו עושה שימוש בממיר מומנט ייחודי עבור שני ההילוכים הראשונים בכדי להציע תחושה הדומה לחלוטין לתיבה אוטו' רגילה.
מנוע ה-V6 משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' המניעה את הגלגלים הקדמיים. כאופציה, ניתן לבחור במערכת ההנעה הכפולה המתקדמת של הונדה SH-AWD, הכוללת היגוי לארבעת הגלגלים. בדגם זה לא תמצאו ידית הילוכים סטנדרטית אלא 4 כפתורים - P,R,N,D. מידות הדגם כמעט וזהות לאלו של האקורד האמריקאית, 4.90 מטר אורך ובסיס גלגלים של 2.77 מטר.
תא הנוסעים החדש מעוצב בשפה המוכרת משאר דגמי הונדה/אקיורה. מעבר לשימוש בחומרים איכותיים ויוקרתיים למראה מבעבר, שיפור משמעותי נרשם בתחום הנדסת האנוש כאשר את עשרות הכפתורים בקונסולה המרכזית מחליף מסך מגע "7 מרכזי רב תפקודי שמעליו מסך נוסף המשמש עבור מערכת הניווט.