לאחר שמסרה אשתקד יחידה אחת מהדגם ליצרן הפרימיום למוצרי חשמל Miele, אופל החלה לשווק באופן סדיר את ה- ויוארו e HYDROGEN, גרסה חשמלית מבוססת תא דלק מימני לוואן המסחרי הקל של החברה, המבוסס בעצמו על הג'מפי של סיטרואן.
אופל ויוארו מימן מבוסס על הגרסה החשמלי של ה- ויוארו רק שבמקום סוללה בקיבולת של 50kWh עד 75kWh נמצא תא דלק מימני קטן בהספק של 45kW, מיכלי לחץ המאחסנים מימן נוזלי במשקל של 4.4 ק"ג וסוללה בקיבלות של 10.5kWh. המנוע החשמלי זהה למוכר לנו מהגרסה החשמלית של הדגם - 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ.
אתם כבר יכולים להבין כי תא דלק המייצר הספק מרבי של 45kW לא מסוגל לא מסוגל לנצל את מלוא הפוטנציאל של המנוע החשמלי ולכאן נכנסת הסוללה, זו נועדה עבור כל האצה מעל להאצה נינוחה בה נידרש הספק מעל ל-45kW. בשיוט נינוח והאצות קלות אין צורך במעל ל-45kW (כ-60 כ"ס). הסוללה אמנם נטענת תוך כדי נסיעה, באמצעות תא הדלק ובלימה רגנרטיבית, אך ניתן להטעין אותה גם באופן חיצוני (11kW) והיא מאפשרת נסיעה לטווח נוסף של עד 50 ק"מ במידת הצורך.
המימן הדחוס מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של 400 ק"מ בתקן WLTP, זאת לעומת 319 ק"מ שהדגם יכול לנסוע על בסיס סוללת 75kWh. היתרון של מימן הוא כמובן בתדלוק מהיר יותר, 3 דקות בלבד ואתם חוזרים לכביש עם טווח של 400 ק"מ זאת לעומת מעל לשעה לטעינה של סוללות ה- 75kWh בשימוש במטען מהיר (או מעל ל-7 שעות בשימוש במטען 11kW איטי).
גרסת המימן תהיה זמינה בשתי גרסאות המרכב של הדגם, בינונית (4.95 מטר) או ארוכה (5.3 מטר), לגרסה הארוכה נפח תא מטען ענק של 6,100 ליטר וכושר העמסה של 1000 ק"מ - זהה לדגם החשמלי מבוסס הסוללות.