2013 אודי S3 החדשה ו-S3 ספורטבק החדשה נוחתות בישראל, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 280 כ"ס, 4.9 שניות 0-100 קמ"ש והנעה כפולה קוואטרו.
במקביל להשקת ה-A3 סדאן בישראל, אודי השיקה היום (יום ד') גם את ה-S3 החדשה ואת ה-S3 ספורטבק החדשה, גרסאות הביצועים של ה-A3 האצ'בק וה-A3 ספורטבק שיוצעו במחירים של 304,800 שקל ו-308,400 שקל בהתאמה.
אודי S3 ו-S3 ספורטבק מוצעות עם מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בעל הספק מרבי של 280 כ"ס ב-5,100-6,500 סל"ד (לעומת 265 בדגם היוצא) ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ המתקבל בין 1,800-5,500 סל"ד. הדגם מוצע בישראל עם תיבת S-tronic כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה וכמיטב מסורת דגמי S של אודי, ההנעה היא כפולה קוואטרו כמובן. בשל ההתאמה למדינות חמות, ההספק נמוך ב-20 כ"ס מהדגם המשווק באירופה.
לדגם ביצועים משובחים עם 4.9 שניות 0-100 קמ"ש ב-S3 ו-5.0 שניות ב-S3 ספורטבק ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש בשני הדגמים. נסיעה רגוע תוכל להניב צריכת דלק משולבת של 14.5 ק"מ לליטר לפי נתוני המעבדה. בשל ההספק המופחת, המיאוץ ארוך יותר בעשירית שנייה לעומת הדגם האירופאי.
גרסאות ה-S3 זוכות לעומת הגרסאות הרגילות להנמכת מרכב של 25 מ"מ, מתלים בכיול ספורטיבי (S-SPORT), במערכת בלימה משופרת ולרשות הנהג עומדים 4 מצבי נהיגה הנשלטים דרך מערכת "Audi drive select”. המערכת שולטת על תגבור ההיגוי, מפת דוושת הגז ומהירות העברת ההילוכים. בדגמים המצוידים בבולמים נשלטים אלקטרונית (magnetic ride) בורר מצבי הנהגה שולט גם על מידת הקשיחות של הבולמים.
בכל הקשור לבידול הדגם מהגרסאות הרגילות, ה-S3 זוכה בגריל מודגש בכרום, פגוש קדמי בעיצוב ספורטיבי, מראות צד בגימור מתכתי, חצאיות צד ופגוש אחורי המכיל שני זוגות של יציאות מפלט וגימור כהה לתחתית הפגוש. בתא הנוסעים אודי מסתפקת בהגה ספורט ולוגו S3 בלוח השעונים ועל גלגל ההגה וידית ההילוכים. רמת האבזור בשני הדגמים זהה וכולל, בין היתר: מערכת MMI עם מסך מרכזי "5.8, כניסת AUX, דיבורית BT, שליטה מההגה על מערכת השמע והדיבורית, הנעה ללא מפתח, פנסי קסנון ותאורת LED מלאה (לפנים אחור), מושבי ספורט עם ריפוד עור, חלון גג נפתח, חישוקי "18 ועוד.
2013 אודי S3:
2013 אודי S3 ספורטבק: