כשלוש שנים לאחר שהציגה את ה- RS3 הנוכחית, אודי חושפת את דגמי 2025 המחודשים של דגם הביצועים הקומפקטי שלה - RS3 ספורטבק ו- RS3 סדאן. דגמי 2025 של אודי RS3 לא זכו לשינויים ביחידת ההנעה אך הם לעדכון מקיף לעיצוב החיצוני ולשדרוג היכולות הדינמיות שאפשרו לדגם המחודש להשיג לאחרונה את זמן ההקפה המהיר ביותר על הנורבורגרינג לרכב ביצועים קומפקטי - 7 דקות ו-33 שניות.
את העיצוב האגרסיבי של דגמי ה- RS3 הנוכחיים אודי הפכה לאגרסיבי עוד יותר בדגמים המחודשים, עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי שרובו כעת צבוע בשחור ומסגרת בולטת יותר לגריל הקדמי החדש. נמצא גם חתימת תאורה חדשה בפנסים הראשיים והאחוריים, עיצוב חדש לפגוש האחורי הכולל דיפיוזר חדש ובולט יותר ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון הויזואלי המקיף לו זכתה ה- RS3 החדשה.
מנוע ה-2.5 ליטר חמישה צילינדרים טורבו זכה אמנם לחתימת סאונד שונה באמצעות שינויים למערכת הפליטה אך מעבר לכך הוא נותר ללא שינוי עם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש. כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה עם דיפרנציאל RS Torque Splitter אחורי מבוסס מצמדים המאפשר שליטה מלאה על המומנט העובר לכל גלגל אחורי.
אודי שידרגה את האלגוריתם השולט על מערכות הבקרה הדינמיות השונות של הדגם ולפי החברה המערכות מסוגלות כעת להגיב מהר ומדויק יותר לכל שינוי בכוחות התאוצה הפועלים על הרכב וכך לאפשר ל- RS3 המחודשת להיות לא רק חדה ומהירה יותר בסיבובים אלא גם מהנה יותר לנהיגה. גם מצב הדריפט בדגם שודרג ואם בעבר השליטה על כניסה לדריפט הייתה בעיקר באמצעות דוושת התאוצה, כעת השליטה היא גם באמצעות זווית הפניית ההגה כך שניתן להיכנס לדריפט בצורה מהירה ונשלטת יותר.
על גלגל ההגה החדש של הדגם הנהג ימצא כעת שני כפתורים ייעודיים באדום, אחד למעבר מהיר למצב פרפורמנס המיועד לנהיגת מסלול בעיקר וכפתור ה- RS בצד ימין מאפשר מעבר מהיר למצב נהיגה באפיון אישי. חידוש נוסף בחלל תא הנוסעים הוא האופציה להתקין מושבי באקט קלים עם מסגרת קרבון. כמו בשאר דגמי ה- A3 המחודשים גם כאן נמצא תאורת אווירה משודרגת, עדכון לפתחי המיזוג, מתג הילוכים חדש ועוד.