אודי Q4 e-tron יוצג בגרסת ייצור לקראת סוף 2020 כדגם החשמלי החמישי של אודי. הדגם מצויד במערכת הנעה חשמלית בהספק של 301 כ״ס וסוללה המציעה טווח נסיעה של 450 ק״מ.
אודי מציגה בתערוכת ז׳נבה את הקונספט אודי Q4 e-tron, אח קטן עתידי לקרוסאובר e-tron החשמלי של החברה. גרסת ייצור של הדגם תוצג לקראת סוף שנת 2020, כדגם החשמלי החמישי של אודי ואחד מתוך תריסר דגמים חשמליים שאודי מתכננת לשווק עד שנת 2025.
הקונספט Q4 e-tron מבוסס על פלטפורמת MEB לרכבים חשמליים של קבוצת פולקסווגן והוא בעל אורך של 4.59 מטר, רוחב של 1.90 מטר, גובה של 1.61 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר, כלומר קטן רק במעט מאודי Q5 אך מרווח ממנו בזכות מערכת ההנעה החשמלית בה אין צורך בתיבת הילוכים או תעלת הינעה מרכזית להנעה הכפולה. מערכת ההנעה החשמלית של הדגם משלבת בין מנוע חשמלי אחורי בהספק של 201 כ״ס ו-31.6 קג״מ למנוע חשמלי קדמי בהספק של 100 כ״ס ו-15.3 קג״מ.
לפי אודי זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.3 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ״ש. סוללת ליתיום-יון גדולה בקיבולת של 82kWh המותקנת ברצפת המרכב (במשקל של 510 ק״ג) תאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של 450 ק״מ בתקן WLTP. טעינת הסוללה באמצעות מטען מהיר מאפשרת טעינה של 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות.
לפי אודי, העיצוב החיצוני של דגם הייצור יהיה שונה רק במעט מהעיצוב המוצג עם הקונספט, בעיקר בפרטים הקטנים כגון בלי חישוקי הענק או מראות הצד הארוכות והצרות. הקונסולה בין המושבים מוקדשת כולה לתאי אחסון גדולים ומשטחי טעינה למכשירים סלולריים. מערכת מולטימדיה ״12.3 במרכז הדשבורד תאפשר שליטה על מערכת הרכב השונות ומתחת לה נמצא מערך שליטה דיגיטלי קטן על מערכת בקרת האקלים - מפוצלת ל-3 אזורים.