לקראת המונדיאל, קיה נעזרת בדוגמנית הברזילאית אדריאנה לימה בכדי להסביר לאמריקאים מה זה כדורגל אמיתי.
קיה היא אחת מנותנות החסות הגדולות של מונדיאל 2014 בברזיל. לקראת שריקת הפתיחה, החברה יוצאת במסע פרסום לשוק האמריקאי שנועד להסביר לאמריקאים, שכידוע אוהבים כדורגל מסוג אחר ( Football ולא Soccer), מה זה המונדיאל.
בכדי להעביר את המסר, קיה נעזרת בסופר מודל הברזילאית אדריאנה לימה שמגיעה "לחנך מחדש" את האמריקאים. כן, אם תהיו מספיק מרוכזים, תוכלו להבחין גם בכמה דגמים של קיה בפרסומת.