אודי e-tron ספיידר מבקרת במאליבו, קליפורניה ומציגה את עתיד הנעת רכבי הספורט של אודי.

אודי e-tron ספיידר, דגם ספורט היברידי ראשון ב-2014

אודי הציגה לראשונה את הקונספט e-tron בתערוכת פרנקפורט 2009, אז כמכונית חשמלית. בתערוכת דטרויט 2010 הציגה אודי גרסה חדשה לקונספט e-tron, באריזה חדשה הרומזת על אודי R4 העתידית.

 

בספטמבר 2010, בתערוכת פריז האחרונה, חשפה לראשונה אודי את הקונספטe-tron ספיידר מכונית ספורט קטנה (4.06 מטר אורך) אשר הציגה לראשונה את מערכת ההנעה ההיברידית של אודי אשר מתוכננת להגיע לאחד מרכבי הספורט שלה ב-2014, ככל הנראה R8 היברידית, כתשובה ל-ב.מ.וו i8 שתשווק גם כן באותה השנה.

 

לאודי e-tron ספיידר מערכת הנעה היברידית המתבססת על מנוע מרכזי V6 TDI כפול מגדשים בהספק של 300 כ"ס ומומנט של 66.23 קג"מ, האחראי על הנעת הגלגלים האחוריים ושני מנועים חשמליים בהספק משותף של 85 כ"ס ומומנט משותף של 35.9 קג”מ, המניעים את הגלגלים הקדמיים.

 

יחידת ההנעה ההיברידית (נטענת) מספקת ביצועים של 4.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית). לא פחות חשוב מכך ואם רוח החיסכון שורה על הנהג, אודי e-tron תסתפק ב-2.2 ליטר בלבד לכל 100 ק"מ (45.45 ק"מ לליטר) ובזכות סוללה קטנה הניתנת לטעינה חיצונית, ניתן לנסוע על בסיס הסוללות בלבד לטווח נסיעה של 50 ק"מ עד למהירות שלא עולה על 60 קמ"ש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.