מחוץ ליפן אנחנו מכירים את לקסוס LS כספינת הדגל של טויוטה מוטורס, אך ביפן לעומת זאת, הלימוזינה טויוטה סנצ'ורי (Century), מהווה את ספינת הדגל של החברה. בתערוכת טוקיו האחרונה, טויוטה הציגה את הדור השלישי והחדש של הדגם המגיע 20 שנה לאחר שהוצג הדור היוצא.
רגע של היסטוריה: טויוטה סנצ'ורי הגיחה לעולם מפס הייצור בשנת 1967 כדגם מחווה לציון 100 שנים להולדת של סאקיצ'י טויודה, האיש הנחשב לאבי התעשייה המודרנית ביפן ומי שהקים את טויוטה תעשיות. בנו, קייצ'ירו טויוטדה, הוא זה שהקים את טויוטה מוטורס ונינו, אקידו טויודה, הוא כיום נשיא טויוטה מוטורס. הדור הראשון של הדגם שווק ביפן בלבד בין השנים 1967-1997, הדור השני שווק בין השנים 1997-2017 וכעת הגיע הדור השלישי והחדש של הדגם.
הסנצ'ורי החדשה ממשיכה עם קו העיצוב "סטייל רולס רויס" של הדור הראשון וזוכה למראה מודרני יותר בזכות פנסי LED ראשיים, אך מעל הכל צריך לזכור שלמרות הדמיון לרולס רויס, זו מכונית המיוצרת בשביל המסורת ולא בשביל להכניס מזומנים לקופה, כך שהסנצ'ורי נחותה בכל תחום אפשרי מדגמי רולס רויס.
את הנחיתות מול רולס רויס, בעצם גם מול לקסוס LS החדשה, לדוגמה, ניתן למצוא בתא הנוסעים שהוא שעטנז של רכיבים שונים שנלקחו מדגמי טויוטה או לקסוס, כך שלמרות כי מדובר בדגם חדש התחושה המתקבלת היא של רכב מיושן שנבנה באיזו סדנא ולא ירד מפס ייצור מדויק. ריפוד המושבים ממשיך את המסורת של הדור הראשון באמצעות שימוש ב-100% צמר רך ונעים, ריפודי עור מוצעים כאופציה.
למרות התחושה של משהו ישן, הדגם מצויד בשלל מערכות מודרניות, כולל מערכות בטיחות מתקדמות שנלקחו ישירות מלקסוס LS. את מנוע ה-V12 של הדגם היוצא, מחליפה מערכת הנעה היברידית שנלקחה ישירות מלקסוס LS600h היוצאת המתבססת על מנוע 5.0 ליטר V8 מודרני, יחסית.
טויוטה תמשיך לשווק את הדגם עבור השוק היפני בלבד ומחירו צפוי לעמוד על כ-$130,000, כמחירה של לקסוס LS חדשה.