ג'נרל מוטורס מוסרת שבעלי שברולט וולט מתדלקים בפועל, אחת ל-1600 קילומטר.
לפי סקר שנעשה בקרב מעל ל-1000 בעלי שברולט וולט, טווח הנסיעה שלהם על מיכל דלק הוא 1,600 ק"מ. זאת כמובן בהתחשבות בכך שרוב הנסיעות ברכב אותן מבצעים בעלי הוולט קצרות מ-60 ק"מ (הטווח החשמלי המרבי), כך שחלק נכבד מהנסיעות הוא על בסיס הסוללות בלבד.
ארגון איכות הסביבה האמריקאי ה-EPA שאחרי על דירוג צריכת הדלק של כל הרכבים הנמכרים בארה"ב, מדרג את הוולט לפי טווח נסיעה מרבי של 610 ק"מ בנסיעה רצופה. החישוב נעשה על פי טווח חשמלי של 56.3 ק"מ יחד עם 553.6 ק"מ טווח נסיעה על בסיס מאריך הטווח (מנוע 1.4 ליטר בנזין). ה-EPA מדרג את צריכת הדלק של הוולט כ-15.72 ק"מ לליטר כאשר מנוע הבנזין פועל. לוולט מיכל דלק בנפח של 35.2 ליטר, מה שאומר שעבור אותם בעלי רכב, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 45.45 ק"מ לליטר וממוצע הנסיעה היומי שלהם עומד על כ-90 ק"מ שזה הרבה יותר מהממוצע הישראלי היומי לרכב פרטי.
כפי שאמרנו בעבר, שברולט וולט מציעה פתרון טכנולוגי שיכול להתאים לחלק נכבד מהאוכלוסייה. הבעיה העיקרית היא כמובן מחירה הגבוהה העומד על $41,000 לפני סבסוד ממשלתי העומד כיום בחלק ממדינות ארה"ב על $7,500. ולכן שברולט גם מתכננת מיני וולט עם מערך סוללות הקטן בכ-50% מזה הנוכחי שיציע טווח נסיעה חשמלי של כ-30 ק"מ ובמחיר של כ-30,000-32,000 דולר לפני סבסוד ממשלתי.