את רנו 5 החשמלית, הסופרמיני החשמלית של רנו שתחליף את הזואי, רנו נפגוש רק בשנת 2024 אך את הפלטפורמה של הדגם רנו מציגה כבר כעת. מדובר בפלטפורמת CMF-B EV שהיא שתשמש את כל הדגמים הקומפקטיים יותר בברית רנו-ניסאן-מיצובישי.
הפלטפורמה הזו היא גרסה לפלטפורמת CMF-B המשמשת כיום דגמים כגון הקליאו והקפצ'ור. פלטפורמת CMF-B EV חולקת 70% מהרכיבים עם פלטפורמת CMF-B ולפי רנו זה אפשר לחברה להוזיל ב-30% את עלות הפלטפורמה לעומת הפלטפורמה של הזואי החשמלית. רנו מציינת כי הפלטפורמה הזו תאפשר לה גמישות רבה יותר בתכנון רכבים מסיגמנטים שונים.

בעוד שלא מעט יצרנים עברו לסוללות בתצורת CTP, כלומר תא-מארז, ברנו ממשיכים לעשות שימוש בתצורה הרגילה של תא-מודל-מארז. יחד עם זה רנו צמצמה את מספר המודלים לארבעה בלבד, לעומת 12 בדגמים כמו הזואי, וזה מאפשר לייצר סוללה קלה יותר ב-15 ק"מ לעומת זו של הזואי (52kWh), זולה יותר ועם צפיפות אנרגטית גדולה יותר.

הפלטפורמה תעשה שימוש במנוע חשמלי מסוג PSM כמו בזואי ובמגאן E-TECH, רנו תכננה מחדש את כל הרכיבים התומכים במנוע כך שמשקל היחידה נמוך יותר ב-20 ק"ג מזו שבזואי (לה 136 כ"ס).