הדגמים הראשונים שיזכו למערכת ההיברידית זה הדור השביעי של הגולף ואודי A3.
קצת באיחור, אך גם היצרן הגדול באירופה מבין שמנועי דיזל לא מספיק חסכוניים לעומת הנעה היברידית, במיוחד בתנועה עירונית. הסיבה העיקרית שעד היום (למעט פיג'ו) אף יצרן אירופאי גדול לא הציג הנעה היברידית מתקדמת זו הסיבה שהקהל האירופאי הרבה יותר שמרן ממה שנדמה לנו ואף יותר שמרן מזה הישראלי ומאמץ בחשש טכנולוגיות חדשות.
לפי פולקסווגן, הנעה היברידית נטענת תספק ללקוחות בדיוק את השילוב הנכון של מנוע בעיה פנימית שלא מוגבל בטווח נסיעה יחד עם הנעה חשמלית חסכונית ולא מזהמת לתנועה היום יומית. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמות על כ-30 ק"מ, כ-10 ק"מ יותר מהפריוס הנטענת שטויוטה תציג בשנה הבאה. פולקסווגן לא תבנה נכון לעכשיו מכונית חשמלית מלאה כמו ניסאן ליף מכיוון שבפולקסווגן לא מאמינים שמכונית חשמלית זה הפתרון הנכון לשנים הבאות.
פולקסווגן כבר הציגה לפני מספר חודשים אב טיפוס על בסיס הגולף עם מערכת היברידית נטענת הנקראת בפולקסווגן TwinDrive ולא קשה לנחש מדוע.צריכת הדלק עבור הדגם לפי המבחן האירופאי תעמוד על כ-35 ק"מ לליטר.