ניסאן ליף 2013 החדשה יוצאת לדרך באירופה ומציעה טווח נסיעה משופר של 200 ק"מ, טעינה מהירה יותר ועיצוב מחודש.
מאז שהושקה בשנת 2011, מעל ל-50,000 יחידות של ניסאן ליף ירדו מפס הייצור ביפן. בתערוכת ז'נבה הקרובה, ניסאן תציג את הליף 2013 החדשה/מחודשת, אשר תיוצר במיוחד עבור השוק האירופאי במפעלי ניסאן בבריטניה.
דגם 2013 האירופאי של ניסאן ליף, כולל מעל ל-100 שינויים לעומת הדגם המוחלף. עיקר השינויים הם הגדלת טווח הנסיעה, שיפור התנהגות הכביש בהתאמה לטעם האירופאי, הפחתת מקדם הגרר, נפח תא מטען גדול יותר, טעינה מהירה יותר, שדרוג האבזור (שלוש רמות אבזור) ומחיר זול מבעבר.
את הפחתת מקדם הגרר מ-0.29 ל-0.28, ניסאן השיגה בזכות שינוי עיצוב החזית של הדגם, בעיקר באזור הגריל הקדמי, וכן בעזרת שימוש בחישוקי גלגלים בעיצוב חדש. הפחתת מקדם הגרר ביחד עם עוד מספר שיפורים ביחידת ההנעה (107 כ"ס), אפשרו להגדיל את טווח הנסיעה מ-175 ק"מ ל-200 ק"מ.
בזכות העברת המטען (החדש) מחלקה האחורי של הליף אל חזית הרכב, נפח תא המטען צמח ב-40 ליטר ועומד בדגם 2013 על 370 ליטר – נפח ממוצע של מכונית האצ'בק משפחתית.
עם הליף החדשה, ניסאן מאפשרת אופציה לקצר את זמן הטעינה בחצי, משמונה שעות לארבע שעות בלבד. מטען 6.6kW חדש שמותקן ברכב, מאפשר שימוש בעמדות טעינה ביתיות מתקדמות המסוגלות לספק זרם של 32A. באמצעות 600 עמדות טעינה מהירה הפזורות באירופה ( בעיר בצרפת, גרמניה ובריטניה) ניתן לטעון את הסוללה בחצי שעה בלבד עד לקיבולת של 80%. מתוך 600 העמדות המהירות, 200 הותקנו ע”י ניסאן עצמה. במערב אירופה פזורות כיום כ-20,000 עמדות טעינה ציבוריות רגילות (8 שעות הטענה).
הליף 2013, שלא כבעבר, תוצע בשלוש רמות גימור בכדי גם לאפשר מחיר בסיס מופחת וגם לאפשר לאלו שרוצים לקבל אבזור רב יותר. יש לציין שאת כל השינויים האלו בליף, ניסאן הציגה עוד בנובמבר 2012, אך זה היה עבור הדגם לשוק היפני/אמריקאי השונה רק במעט מהדגם האירופאי.