2025 ניסאן מוראנו החדש
ניסאן מוראנו החדש.
2025 ניסאן מוראנו החדש
ניסאן מוראנו החדש.

כעשור לאחר שהציגה את הדור השלישי של המוראנו, ניסאן מציגה כעת בשוק האמריקאי את המוראנו 2025 החדש, הדור הרביעי של הקרוסאובר הבכיר של ניסאן המתחרה מול דגמים כגון פורד אדג', טויוטה ונזה ועוד. ניסאן מוראנו שווק בעבר בישראל בדור השני של הדגם אך מאז הדגם לא חזק לשוק המקומי שלנו, אותו למעשה החליפו דגמי הפרימיום של אינפיניטי. 

 

ניסאן מוראנו תמיד היה אחד הדגמים היותר מיוחדים למראה של ניסאן וזה גם המקרה עם הדור הרביעי והחדש של הדגם שזכה לעטות את שפת העיצוב החדש של ניסאן, זו שהוצגה אשתקד עם הגרסה של ניסאן פאת'פיינדר לשוק הסיני והוטמעה לאחרונה גם בניסאן קיקס הקומפקטי. בשורה התתונה, למוראנו החדש עיצוב מודרני, מרשים ומוצלח למדי. 

 

2025 ניסאן מוראנו החדש
ניסאן מוראנו החדש.

חלל תא הנוסעים ממשיך את האווירה החיצונית עם עיצוב נקי ומודרני ועשיר למראה, מעין גרסת פרימיום משודרגת לחלל תא הנוסעים של ניסאן אריה החשמלי, לפחות בכל הקשור למסך הפנורמי המשלב צמד מסכי "12.3 וממשק בקרת האקלים הייחודי המשולב בדקורציה. במקום מוט הילוכים ניסאן בחרה לצייד את הדגם בכפתורים נפרדים (P,R,N,D), לא אידיאלי ופתוח נוח ממוט אבל זה משתלב בעיצוב ולא תופס מקום. 

 

ניסאן מוראנו החדש 2025 תא הנוסעים
ניסאן מוראנו החדש.

ברשימת האבזור של המוראנו החדש נוכל למצוא, בין היתר: מושבים קדמיים חשמליים עם חימום, אוורור ועיסוי, מערכת סינון רעשים אקטיבית, תאורת אווירה עשירה ב-64 גוונים שונים, מולטימדיה הכוללת את שירותי הרשת של גוגל, חנות אפליקציות וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מפתח חכם, תצוגה עילית, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מצלמת 360 מעלות עם מצב "מכסה מנוע שקוף" וזיהוי עצמים סביב הרכב, התנעה מרחוק, מערכת שמע מבית Bose עם 10 רמקולים, שקעי טייפ-C מלפנים ומאחור ועוד. הדגם נשען על בולמי FSD וחישוקי "20 או "21.

 

את מנוע ה-3.5 ליטר V6 של הדגם היוצא מחליף כעת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו VC (יחס דחיסה משתנה 8.0 – 14.0) החדש יחסית של ניסאן, בהספק מרבי של 241 כ"ס ומומנט מרבי של 36 קג"מ. שינוי נוסף הוא החלפת תיבת ההילוכים הרציפה CVT של הדגם בתיבת 9 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים או לכל הגלגלים, בהתאם לרמת הגימור. 

 

ניסאן מוראנו החדש 2025
ניסאן מוראנו החדש.

לניסאן מוראנו החדש אורך של 4.90 מטר, רוחב של 1.98 מטר, גובה של 1.75 מטר ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, כך שהוא קצת ארוך, רחב וגבוה יותר מהדגם היוצא כאשר בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי. 

תגיות: ניסאן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.