עם מערכת הנעה היברידית בהספק של 500 כ"ס ונתון תאוצה של 4.0 שניות, פיג'ו 308 R הייבריד היא מכונית-על עממית.
למעט פיג'ו 308 GT הספורטיבית המצוידת במנוע 1.6 טורבו 205 כ"ס, פיג'ו עדיין לא הציגה גרסת ביצועים ל-308 החדשה. מה שהיא כן הציגה עד עתה זהו דגם קונספט לגרסת ביצועים - פיג'ו 308 R שהוצג לפני כשנה וחצי עם מנוע 1.6 טורבו 270 כ"ס.
כעת, פיג'ו מציגה את ה-308 R ההיבריד קונספט, קונספט שהוא גרסת ביצועים המבוססת על ה- 308 R המחוזק באמצעות מערכת הנעה היברידית המעלה את ההספק הכולל ל-500 כ"ס ואות המומנט המרבי של 76.5 קג"מ. לפי פיג'ו, מערכת ההנעה הזו, המשודכת לתיבת 6 הילוכים אוטו', מסוגלת לספק בדגם נתון תאוצה של 4.0 שניות 0-100 קמ"ש, להאיץ מעמידה למרחק של 1,000 מטר ב-22 שניות (נתון דומה לפורשה 911 GT3 לדוגמה) ולרשום מהירות מרבית של 250 קמ"ש.
מערכת ההנעה ההיברידית מבוססת על אותו מנוע 1.6 טורבו 270 כ"ס, הנעזר בשני מנועים חשמליים בהספק של 115 כ"ס לכל יחידה כאשר מנוע אחד מותקן מלפנים בצמוד למנוע הבנזין ומנוע שני מותקן מאחור ואחראי על הנעה הגלגלים האחוריים בלבד.
למערכת ההנעה בורר מצבי נהיגה בעל 4 מודי פעולה שונים: מוד ' Hot Lap' בו המערכת מכוילת למצב הקיצוני ביותר ורק אז יחידת ההנעה מספקת את כל ה-500 כ"ס; מוד ' Track ' בו המערכת מספקת 400 כ"ס ו-54 קג"מ והנעת הרכב מתבצעת בעיקר ע"י מנוע הבנזין והמנוע החשמלי האחורי כאשר זה הקדמי מצטרף רק בזמן האצה חזקה; מוד 'Road' בו המערכת מספקת "רק" 300 כ"ס ו-45.9 קג"מ כאשר את עיקר ההנעה מבצע מנוע הבנזין והמנוע החשמלי האחורי עוזר בזמן האצות – המנוע החשמלי הקדמי מנותק במוד זה. המוד הרביעי הוא מוד נסיעה חשמלית מלאה על בסיס סוללת 3kW המספיקה לכמה ק"מ בודדים. במצב זה רק המנוע האחורי אחראי על הנעת הרכב והמנוע החשמלי הקדמי מצטרף בהתאם לצורך בזמן האצה.