הג'אז ההיברידית, תציע צריכת דלק כמו של האינסייט ועדיין עם השימושיות המלאה של מיקרוואן.
הג'אז ההיברידית עושה שימוש במערכת ההנעה המקבילית היברידית IMA של האינסייט. מנוע 1.3 ליטר בנזין בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 13.5 כ"ס. המערכת תאפשר ל- ג'אז ההיברידית לנוע על בסיס מנוע הבנזין בלבד, שילוב שני המנועים יחדיו או רק על בסיס המנוע החשמלי במהירויות עירוניות.
הונדה דאגה לשמור על השימושיות של הג'אז בכך שאת הסוללות התקינה בתחתית תא המטען, מה שיאפשר לה להשאיר את נפח תא המטען על 300 ליטר. את המושבים האחוריים ניתן לקפל כמו בגרסה הרגילה ולקבל נפח מטען של 831 ליטר. כמו כל הגרסאות ההיברידיות של הונדה לדגמים הרגילים, חיצונית היא שונה במקצת מהג'אז הרגילה בכדי לשפר את האוירודינמיות של הרכב.
צריכת הדלק, לפי התקן האירופאי, של הג'אז ההיברידית תעמוד על 22.7 ק"מ לליטר, צריכה הזהה לזו של האינסייט. אמנם הגא'ז קטנה וקלה במשקלה מהאינסייט, אך מקדם הגרר שלה גבוהה יותר ולכן צריכת הדלק לא טובה מזו של האינסייט למרות ההבדל במשקל. פליטת ה-C02 עומדת על 104 גרם/ק"מ.