שברולט קורבט C7 סטינג-ריי החדשה, מכונית הספורט האייקונית ביותר של אמריקה, תוצע בגרסת הבסיס עם 450 כ"ס ותיבת 7 הילוכים ידנית.
הכוכבת של תערוכת דטרויט הנפתחת היום, היא ללא ספק מכונית הספורט האייקונית של שברולט, הקורבט C7 סטינג-ריי החדשה, דור שביעי ל"מכונית העל של אמריקה”, המיוצרת מאז שנת 1956.
עם הקורבט החדשה, שברולט חוזרת לשם סטינג-ריי (Sting Rayׂ), הדגם הנערץ ביותר של הקרובט עד היום (במיוחד הדור השני C2), שם שלא נעשה בו שימוש מאז 1976.
הקורבט C7 החדשה היא אמנם מופע שרירים אמריקאי במיטבו, במיוחד עם "ארבעת הקנים" המאיימים מאחור, אך שלא כמו אמריקאית טיפוסית הניגשת “לפחח” המקומי בכדי להגדיל את הנפח, הקורבט סטינגריי החדשה רחוקה מלהיות ריקה מתוכן כאשר היא עושה שימוש בשלדת אלומיניום קלת משקל (קשיחה ב-57% וקלה ב-45 ק”ג), חלקים נרחבים מגוף המכונית עשויים קרבון וכמו בפורשה 911 החדשה, זו המכונית השנייה בלבד לעשות שימוש בתיבת 7 הילוכים ידנית.
בליבה של הקורבט, שוכן מנוע LT1 החדש מסדרת ה"small block” של שברולט: V8 בנפח 6.2 ליטר המייצר הספק של 455 כ"ס ומומנט מרבי של 62.2 קג"מ המתקבל ב-4,600 סל"ד את הכוח מהמנוע הקדמי אל הגלגלים מאחור תעביר תיבת 6 הילוכים אוטו' עם מנופי תפעול על ההגה או תיבת 7 הילוכים ידנית.
למרות המופע החיצוני הראוותני מרובה המשטחים והמנוגד לקווים הפשוטים והנקיים שתמיד אפיינו את דגמי הקורבט לאורך השנים, אף אחד לא יטעה לחשוב שלא מדובר בקורבט. גם המידות של הדגם החדש כמעט וזהות לדגם היוצא (C6) ושומרות על הפרופורציות המוכרות של הדגם, עם אורך של 4495 מ"מ, 1877 מ"מ רוח, 1235 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2710 מ”מ. את משקלה של הקורבט החדשה, הצפוי לעמוד על קצת מתחת ל-1,400 ק"ג, שברולט תחשוף רק בתערוכה. את חלוקת המשקל שברולט כן חושפת וזו עומדת על 50/50.
שברולט שומרת על המתלה האחורי הייחודי של ה-C6, המבוסס על עצמות עצה כפולות הנשענות על קפיצי עלים העשויים מחומרים מרוכבים. לפי שברולט רק שני רכיבים מהמתלה עברו מה-C6 אל ה-C7 החדשה.
שברולט לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים, אך כבר עם תחילת השיווק ולפני הצגתם המסורתית של דגמים חזקים יותר, היא תציע את הדגם עם חבילת ביצועים 'Z51'. החבילה כוללת שליטה אלקטרונית על הבולמים (Magnetic Ride -דור שלישי למערכת), דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, חבילת שיפורים אווירודינמית ומערכת קירור מנוע משופרת.
תא הנוסעים של הדגם שומר על אותו מערך מוכר של הדגם היוצא עם סביבת "תא טייס" וקונסולה העוטפת את הנהג (דומה לתא של אודי R8). למרות הדמיון במבנה, איכות תא הנוסעים שופרה כמרחק השמש מכדור הארץ לעומת הדגם היוצא שהיה פשוט, עד כדי זול, להחריד. תא הנוסעים החדש שופע עור, קרבון (בהתאם לרמת הגימור) ואלומיניום ואת השליטה וקבלת המידע על רוב מערכות הרכב יבצע הנהג דרך שני מסכי "8, אחד מרכזי והשני בלוח השעונים.