שברולט מציגה את המאליבו 2013-2014 החדשה/מחודשת, שנתיים בלבד לאחר שהוצגה לראשונה. הדגם זכה לעדכון העיצוב, לקונסולה מרכזית חדשה, למושב אחורי מרווח יותר ולמנועים משופרים.
שברולט מאליבו החדשה (2013) אמנם נחתה בישראל רק לפני חודשיים, אך בארה"ב היא משווקת מזה כשנתיים (18 חודשים) ולאור ביקורת על הדגם במספר תחומים, שברולט חושפת היום (שבת) את המאליבו המחודשת לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם.
מתיחת הפנים לדגם כוללת בעיקרה: עדכון העיצוב החיצוני - במיוחד בחזית, מרווח הברכיים לנוסעים מאחור שופר ב-32 מ”מ, הקונסולה המרכזית חודשה יחד עם שיפור באיכות הגימור, המנועים עודכנו, כולל מנוע הטורבו 2.0 ליטר המשווק כאן בישראל, המתלים כיולו מחדש (הוחלפו באלו של האימפלה החדשה), תיבת ההילוכים שופרה ונוספו עזרי בטיחות אקטיביים.
חיצונית השינויים לא רבים ומסתכמים בגריל חדש, גדול ובולט יותר עם סמל עניבת הפרפר של שברולט במרכזו. בכדי לשפר את המרווח מאחור, נקודה עליה המליבו החדשה זכתה לביקורת בשל בסיס גלגלים קטן מבעבר, שברולט התקינה מושבים חדשים, מה שאפשר להגדיל את המרווח לברכיים ב-32 מ"מ לעומת הדגם הנוכחי.
בנוסף לכך, שברולט עיצבה המחדש לחלוטין את הקונסולה המרכזית בין המושבים – האריכה את המשענת המרכזית, מיקמה מחדש את מוט ההילוכים, הוסיפה שני מחזיקי כוסות וכן מקום אחסון ייעודי לשני מכשירים סלולריים.
מנוע ה-2.5 ליטר Ecotec לא משווק בישראל, אך הוא שופר לטובת זמינות כוח וצריכת דלק נמוכה יותר (196 כ"ס ו-25.8 קג"מ). מנוע ה-2.0 ליטר טורבו, המשווק כאן בישראל, זכה גם הוא לשיפור זמינות הכוח ולתוספת של 14% למומנט המרבי העומד בדגם המחודש על 40.77 קג"מ לעומת 36 קג"מ במנוע הנוכחי. ההספק נשאר על 259 כ"ס. בנוסף לשיפור במנועים, שברולט גם עדכנה את תיבת ההילוכים לטובת פעולה חלקה ומהירה יותר.
המאילבו החדשה/מחודשת זוכה בנוסף בכיול מחדש למערך המתלים לטובת נוחות נסיעה משופרת והתנהגות כביש מהנה יותר. שברולט ניצלה את ההזדמנות להוסיף כמה עזרי בטיחות לדגם כגון מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ומערכת התראה על תנועה חוצה/מתקרבת מאחור.
2014 שברולט מאליבו החדשה:
2012 שברולט מאליבו: