רנו חושפת את הסניק XMOD, גרסת פנאי לרנו סניק ללא הנעה כפולה, אך עם מערכת הנעה חכמה לתנועה בשטח.
לדור הראשון של הסניק, הייתה גרסת שטח – סניק RX4 - עם הנעה כפולה אמיתית הגבהת מרכב ועוד. הנעה כפולה זה עסק יקר וכאשר 99% מהרוכשים מחפשים רק את המראה ואת הישיבה הגבוהה, לא הרבה לקוחות היו מוכנים לשלם את הפרמיה והסניק RX4, בניגוד לגרסה הרגילה והמאוד מצליחה, לא היה להיט מכירות.
עם התובנה הזו, רנו חושפת היום את הסניק XMOD, סוג של גרסת פנאי למיניוואן הקומפקטי והמוכשר של רנו. הדגם זוכה בכל הקוסמטיקה הנדרשת למראה דמוי רכב שטח, אך נדמה כי רנו תכננה את הדגם לפני זמן רב יחסית, שכן הדגם לא נושא את הגריל החדש והעדכני כפי שניתן לראות בקרוסאובר העירוני החדש של רנו – הקפטור.
הסניק XMOD אמנם לא נושא מערכת הנעה כפולה ויקרה, אך רנו ציידה את הדגם במערכת בקרה אחיזה אלקטרונית ( Extended Grip )מתקדמת עם בורר מצבי נהיגה בסגנון "לנד רובר". המערכת, שתוצע בהמשך גם בדגמים נוספים של רנו, מציעה לנהג בחירה בין שלושה מצבים: 'Expert' – המערכת מפעילה את הבלמים לפי הצורך בכדי לספק אחיזה מרבית כאשר הנהג שולט באופן מלא על דוושת הגז-מומנט; 'Road' – מצב ברירת המחדל עבור נהיגה בכביש, מצב זה נכנס לפעולה אוטו' מעל 40 קמ"שף; 'Loose Ground' – המערכת שולטת הן על המומנט והן על הבלמים בכדי לספק מקסימום אחיזה בדרכים מושלגות/בוציות וכו'.
כמו אחיו הפשוטים יותר, גם הסניק XMOD מציע שפע של פתרונות אחסון בנפח של 71 ליטר בתא הנוסעים ועוד 555 ליטר בתא המטען. את הפרטים המלאים על הסניק XMOD, רנו תחשוף בתערוכת ז'נבה הנפתחת בחודש הבא. מקרסו מוטורס נמסר לקארטיוב, שנכון לעכשיו, אין בכוונת החברה לשווק את הדגם בישראל.