רנו מוסיפה לקדג'אר מנוע 1.6 טורבו בנזין עם 165 כ"ס ומשדכת את מנוע ה-1.6 דיזל לתיבת הילוכים אוטו'.
כשנתיים לאחר שהשיקה את הדגם, רנו מרחיבה את היצע המנועים של הקדג'אר, הקרוסאובר הקומפקטי של רנו המתחרה בספורטאז' ובטוסון.
אל היצע המנועים הנוכחי, רנו הוסיפה מנוע 1.6 טורבו בנזין 165 כ"ס ולמנוע ה-1.6 טורבו דיזל 130 כ"ס, היא הוסיפה תיבת הילוכים אוטו'.
מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין (Tce 165) מייצר בדגם הספק מרבי של 165 כ"ס ב-5,200 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד והוא מספק בדגם נתוני ביצועים של 9.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.
מנוע הדיזל 1.6 ליטר 130 כ"ס של הדגם,ששווק עד עתה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, זוכה מעתה לתיבת הילוכים רציפה X-Tronic CVT אשר נלקחה ישירות מהאקס-טרייל של ניסאן, זאת לעומת תיבת EDC כפולת מצמדים המשודכת למנוע ה-1.5 ליטר דיזל. יחידת ההנעה הזו מספקת בדגם נתוני ביצועים של 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 189 קמ"ש, שיפור קל לעומת ה-11.7 שניות וה-181 קמ"ש עם מנוע ה-1.5 ליטר EDC. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר.
לאור העובדה שמנוע ה-1.6 טורבו בנזין משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד והשדרג הקל בלבד שמנוע ה-1.6 דיזל מעניק לדגם, אל תצפו לפגוש את שתי יחידות ההנעה האלו על כבישי ישראל, לפחות עד אשר רנו תמצא שידוך אוטו' למנוע ה-1.6 טורבו בנזין.